گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در اوز

 به گزارش پسین اوز، گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با شکوه خاص در تالار الزهرا (س) شهرستان اوز با حضور اعضای شورای تامین و پرسنل فرماندهی نیروی انتظامی، اصحاب رسانه و نیکوکاران عرصه تامین امنیت برگزار شد.

ابتدا استوار (مسعود غلامپور)، به قرائت قرآن پرداخت و سرود جمهوری اسلامی ایران پخش شد. سرهنگ دوم هادی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سخنانش را با تشکر از حضار آغاز کرد و گفت: تاکید فرماندهی فرادستی تشکیل مراسم با حداکثر موازین پروتکل بهداشتی و حداقل حضور بوده است وگرنه قرار بود مراسم مجللی برگزار شود. وی برنامه های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی را در سه مرحله:۱-حضور در کوره و افتتاح پاسگاه آن ۲-حضور در فیشور ۳-مراسم رژه موتوری و حضور در گلزار شهدای شهر اوز، ذکر کرد و گفت: از سربازان بهداشت و سلامت سپاسگزاری می شود. برای قدردانی از آنان برنامه داریم. سرهنگ محمدیان یکی از شاخص های فعالیت پلیس، تماس با ۱۱۰ است که در شهرستان اوز تاکنون ۹۸۶ مورد تماس داشته ایم. حدود ۶۰۰ مورد ماموران وارد موضوع شده اند، این آمار در سطح استان فارس نشانه اعتماد مردم به پلیس است فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اوز در ادامه اظهار داشت: ۱۸ نفر سارق دستگیر و ۲۲ مورد سرقت منزل، خودرو و غیره کشف و رسیدگی شده است و با همکاری شهردار مناطق حاشیه ای مرکز شهرستان که مشکل دار بود را پاکسازی و در این رابطه ۷ عامل اصلی توزیع و فروش مواد مخدر دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند.

همچنین ۲۲ معتاد نیز دستگیر شدند و در آن مناطق امنیت روانی خاص بوجود آمد. بالاترین مقام انتظامی شهرستان اوز در مورد قاچاق ارز و کالا اظهار داشت: توانسته ایم معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قاچاق موتورسیکلت و مواد غذایی و نوشیدنی را کشف و ضبط  و ۶ نفر دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند. در حوزه فضای مجازی یک نفر که امنیت اجتماعی را خدشه دار کرده بود دستگیر گردید.

سرهنگ محمدیان ضمن تشکر مجدد از ادارات و نیکوکارانی که در راه اندازی ستاد فرماندهی کوشش کرده اند. گفت ما باحداقل نیروی انتظامی یعنی یک چهارم نیرو مشغول تولید امنیت هستیم. و شهادت در راه امنیت آرزوی ماست. در این آیین علی اصغر علی پور فرماندار ضمن تبریک حلول ماه ربیع گفت: خداوند را شاکریم که در شورای تامین امنیت توانسته ایم امنیت شهرستان را در حدکمال برقرار سازیم. فرماندار قانون مداری را سرلوحه کار اعضای شورای تامین دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی موظف است در راستای قانون گرائی کمال شفقت، رحمت و رافت را با مردم داشته باشند کما این که تاکنون نیز در این شهرستان انجام شده است. فرماندار در بخشی از سخنانش ضمن سپاس از مردم، خیرین و اعضای شورای تامین گفت: با هر کس که بخواهد امنیت منطقه را خدشه دار سازد برخورد قاطع می شود. نیکوکاران و خیرین پیوسته مورد احترام ما هستند.

در ادامه لوح تقدیر و سپاس به خانواده شهید ابراهیم جعفریان، جانبازان: کریم عباسی، عبدالرحمان حاجیانی، مسیح شرفی، علی اصغر کوه پیما و خیرین امنیت ساز: محمدرضا رضائی، مسعود کراماتی شهردار، آجی مزرعی، ساسان پیرزاد، یونس امیدوار، محمود کریما، عبدالرحمان صالح، عبداله معصوم نژاد، حسن لرزاده، سرگرد محسن دیودل، سروان حسنلی، ستوان اسداله زارعی، استوار مسعود غلامپور، کادر وظیفه: محمدشب روز، عبدالرضا مرادی، محمد آتش فراز، اصحاب رسانه: احمد و عبدالعزیز خضری و ابراهیم احمدی اهداء شد و از سوی شهرداری لوح تقدیر به فرماندهی انتظامی تقدیم گشت. مجری برنامه روح الله دوانی بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد