پسین اوز

باز هم ودیعه ای زیبا برایمان و هدایه ای نفیس برای «اوز». گفتمش ودیعه، چرا که رسالتی بر دوش مان می باشد که همانا حفظ و بالندگی این ماهنامه «وزین» و هدیه و ارمغان برای «اوزمان». چرا که توانست با هیجده سال پویایی و افتخار همچنان در خدمت و از برای «اوز» باشد و بماند.

«نهال» هم از بدو تولد، نهال و غنچه نام دارد به رشد و بالندگی که رسید «گل و درخت»؛ ترا هر چه بنامند چه «عصر اوز» چه اکنون که «پسین اوز» نام گرفتی برایمان «نماد» یک فرهنگ اصیل و غنی و بازتاب تفکر و اندیشه مردمی فرهیخته و اهل ذوق و دیاری فرهنگ دوست و یار همیشگی علم و ادب را تداعی می کند.

«پسین» که همانا پیشرفت، سعادت و سربلندی، یادمان و یگانگی، نوآوری و نواندیشی را برایمان تجلی می سازد. ماهنامه ای که توانست هفده سال مخاطبین را به آغوش پرمهر سرشار از مهر، علم و ادب و خودباوری و وحدت و امید آفرینی جا داده و منادی اندیشه سلیم و آینده ساز چه کودک چه پیر، چه جوان این آب و خاک باشد. این حرکت نوین فرهنگی را به فال نیک گرفته تا بستر همیشه پویای فرهنگ اجتماعی اوز پرآوازمان در راه رشد و پویایی مانا و جاودان بماند و سند بهینه ایی جهت آیندگان و فرزندان این آب و خاک باشد و بماند.

با آرزوی دستان گرم و همت تک تک شهروندان جهت اعتلاء و ماندگاری این تاج علم و ادب. مانا و پویا بمانی.

زبیده میرزاده


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد