جشنواره پایانی گلستان خوانی

به گزارش پسین اوز، جشنواره پایانی گلستان خوانی دانش آموزان مدارس منطقه اوز صبح روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶ در تالار پژوهشسرای بدری برگزار شد.

در این آئین که فرحناز عمادی رئیس اداره دوره اول مقطع ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس حضور داشت، رئیس آموزش و پرورش منطقه اوز پیرامون استعدادهای دانش آموزان در حفظ آثار و اشعار حماسی شاعران و نویسندگان ایران صحبت کرد و در ادامه دانش آموزان ریحانه صدرزاده و سالومه راستی از بیدشهر ریحانه محمدیان و سبحان خاتمی از کهنه، حنا رحمانی و منظریان و مهدی کشاورز از اوز گلستان خوانی کردند.

   

 سپس دانش آموزان مهمان به شاهنامه خوانی پرداختند. این برنامه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ترتیب یافته بود، که دانش آموزان حمیرا فدائی از دبستان سعدی هود، محمد انصاری از هاشمی گلار، دیانا شفائی و رومیصا زمانی از آفرینش اوز و سید احمد هاشمی از هاشمی گلار شاهنامه خوانی کردند که بسیار مورد توجه رئیس اداره دوره اول مقطع ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش فارس قرار گرفت. مجری برنامه حسین زمانی بود گفتنی است که برنامه گلستان خوانی طرحی است که به همت معاونت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس اجرا می شود که مورد رضایت دانش آموزان، اولیاء  و معلمات و مدیران مدارس قرار گرفته است. در این آئین اعضای شورای مشورتی آموزش و پرورش اوز و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و گروهی از مدیران و معلمان و دانش آموزان و مدیر پژوهشسرا حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد