برگزاری همایش بزرگ دو استقامت در اوز

بیش از یکصد ورزشکار از شهر و توابع در همایش بزرگ دو استقامت در اوز شرکت کردند و مسیر ۴ کیلومتری برگزاری پمسابقه را با هم به رقابت پرداختند.


به ابتکار هیات دو و میدانی بخش اوز و به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی یکصد دونده با شرکت در مسابقه بزرگ دو استقامت اوز شرکت کردند و با کاشت نهال قبل از انجام مسابقه هفته منابع طبیعی را گرامی داشتند.


در این همایش ورزشی ورزشکاران و مسئولین و مردم در اقدامی قابل تحسین صدها اصل نهال و درخت را جنب ترمینال مسافربری اوز در بلوار ابوذر غفاری غرس نمودند و سپس با سوت داور مسیر بلوار امیر راد تا میدان بسیج را با هم به رقابت پرداختند که در نهایت پس از رقابتی نفس گیر نفرات اول تا دهم به شرح زیر معرفی و هدایای نقدی شرکت در مسابقه بزرگ دو استقامت اوز را دریافت نمودند:
نفر اول صایب ملک پوری نفر دوم مصطفی مرادی نفر سوم سعید ملک‌پوری نفر چهارم علی اکبر ظریف نژاد نفر پنجم محمدرضا محترمه نفر ششم طوفان کرمی نفر هفتم صفدر درویش بیگی نفر هشتم محمد حاتمی نفر نهم متین نایینی نفر دهم میلاد رنجبر.
شایان ذکر است این مسابقات با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین و با همکاری تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش اوز، اداره منابع طبیعی لارستان، نیروی انتظامی، حوزه مقاومت بسیج سپاه اوز، جمعیت هلال احمر و داوران مبارکی و شریفی برگزار گردید.


همچنین از طرف لوازم ساختمانی بلوکی هدیه نقدی به مصطفی مرادی نفر دوم مسابقه به عنوان بازیکن ارزنده مدرسه فوتبال بلوکی اهدا گردید.
در پایان به عبداله راد به عنوان مسن ترین شرکت کننده و ابراهیم بیضایی به عنوان کم سن ترین شرکت کننده نیز هدایایی اهدا گردید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد