خانه سنتى پارک جنگلى فیشور افتتاح شد

به گزارش پسین اوز وبه نقل از پایگاه خبرى پیشور ، طى آئین ویژه اى خانه سنتى پارک جنگلى فیشور افتتاح شد .  در روز ۱۲ فروردین ماه ۹۷ با حضور اعضاء گروه حامیان پارک جنگلی، شورای اسلامی و جمعی از معتمدین و خیرین، خانه سنتی پارک جنگلی افتتاح شد.

بر پایه این گزارش در ابتدای مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط حافظ قرآن محمد خانه باز شروع شد و سپس گروه سرود و مولود خوانی فیشور و عبدالرضا شیخی زاده از محلچه به اجرای سرود پرداختند.

بنیامین حقیقت عضو هیأت مدیره پارک طی سخنانی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، پیشرفت و آبادانی پارک را نتیجه همدلی و همکاری عموم مردم دانست و اظهار امیدواری کرد که این صفا و صمیمیت ادامه داشته باشد.

وی ساخت خانه سنتی و نگهداری اشیاء و ادوات قدیمی را گامی مؤثر در مسیر حفظ فرهنگ و آئین نیاکان دانست و از بانی این مجموعه عبدالقیوم خانه باز تقدیر و تشکر کرد.

استا امین محمودی نیز به ذکر برخی خاطرات گذشته در زمینه ساخت و ساز پرداخته و همه مردم را به خداشناسی و همدلی دعوت نمودند.

شایان ذکر است خانه سنتی پارک واقع در پارک جنگلی فیشور با زیربنای بیش از صد متر مربع و با مصالح سنگ، گچ، چوب و سیمان احداث گردیده و شامل سه اتاق و یک تالار می باشد و بیش از پنجاه شئ قدیمی در آن نگهداری می شود. هیأت مدیره پارک از عموم مردم تقاضا کردند اشیاء قدیمی خود را جهت نگهداری و در معرض دید عموم قرار دادن به خانه سنتی پارک اهداء نموده و به نام خود ثبت نمایند.


3 دیدگاه

  1. بانی اصلی پارک جنگلی و ورزشگاه فیشور جناب آقای ملا عبدالعزیز حقیقت امام جمعه سابق فیشور که یک هکتار زمین شخصی خود برای پارک و شش هکتار زمین شخصی خود برای ورزشگاه بخشید خدا رحمتش کن این بزرگ مرد تاریخ معاصر ایران

  2. خدا رحمت کن ملاعبدالعزیز حقیقت و عمر با عزت عطا کن به پسر ایشان بنیامین حقیقت

  3. شهروند. فیشوری. از شیراز

    عجیب است که کسی در فیشور. از. انسانهای. زنده باد. نمی کند خدا رفتگان شما. را بیامرزد. اما در شرایط. امروز بیشتر افراد. فعال وزنده به درد پیشرفت. فیشور. میخورند بیشتر کامنت ها. وزیر نویس ها. فیشوری ها. مربوط به افراد. درگذشته است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد