انتخابات نخستین دوره خانه مطبوعات اوز

انتخابات نخستین دوره خانه مطبوعات شهرستان اوز با حضور فرماندار و روسای شورای شهر و شهرستان، شهردار، امام جمعه موقت و اصحاب رسانه در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پسین اوز، نخستین انتخابات هیات مدیره و بازرس خانه مطبوعات و رسانه های شهرستان اوز در تالار فرمانداری برگزار شد.

علی اصغر علی پور فرماندار ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: با افتتاح این مکان فرهنگی در این شهرستان ثابت می شود که شهرستان اوز فرهنگی و اهل مطالعه است. وی مطبوعات را رکن چهارم دمکراسی خواند و خواستار شد تا اعضای خانه مطبوعات پیوسته مطالبه گر حقوق مردم باشند.

شیخ صالح انصاری امام جمعه موقت ضمن تبریک راه اندازی خانه مطبوعات گفت: بزرگ ترین سرمایه اجتماعی برای رسانه ها مردم هستند و در صورتی می توانید این سرمایه عظیم را حفظ کنید که اعتماد سازی کنید. اعتماد سازی در اثر سرعت، دقت، صحت و امانت داری اصحاب رسانه در مردم ایجاد می شود.

فرویدن نامی رئیس شورای شهر نیز ضمن تبریک گفت: امروز شاهد انتخابات در ارگانی هستیم که در جامعه اثرگذار هستند.

فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ که اداره جلسه را به عهده داشت نیز با بیان فعالیت رسانه ها در شهرستان برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

احمد خضری دبیر گروه رشا(رسانه های شهرستان اوز) از همدلی اصحاب رسانه صحبت کرد و گفت: موافقت با تاسیس خانه مطبوعات حاصل فعالیت رشا بوده است وی حضور فرماندار، شهردار، امام جمعه موقت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و روسای شهر و شهرستان را نشان از اهمیت مطبوعات دانست. خضری پیگیری شریف بازرگانی را ستود و گفت: امروز اعضای هیات مدیره و بازرس خانه مطبوعات و رسانه های شهرستان اوز انتخاب می شوند تا به زودی این خانه افتتاح و شروع به کار کند.

شریف بازرگانی مدیرپایگاه خیری موزه چگونگی صدور مجوز خانه مطبوعات را تشریح کرد.

ابراهیم احمدی (مدیر اوز امروز) و عبدالعزیز خضری (مدیر پیام دانش) نیز درباره خانه مطبوعات و اهمیت آن سخن راندند.

گفتنی است که در شهرستان اوز ۲۶ نفر به طور رسمی عضو خانه مطبوعات استان فارس هستند که در جلسه خود یا وکلای آنان حضور داشتند و می توانستند در رای گیری شرکت کنند.

در پایان رای گیری به عمل آمد و شریف بازرگانی، عبدالعزیز خضری، احمد خضری، ابراهیم احمدی و عبدالعزیز نصریانی به عنوان اولین اعضاء هیات مدیره و محمد رفیع راوند به عنوان بازرس انتخاب شدند و مقرر گردید که خانه مطبوعات و رسانه های شهرستان اوز در محل موزه مردم شناسی مستقر و به طور رسمی توسط مسئولان استان افتتاح شود. در حال حاضر در استان فارس در شیراز، لارستان (غیر فعال) مرودشت (لزوم برگزاری انتخابات) آباده (لزوم برگزاری انتخابات) و اوز خانه مطبوعات دائر است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد