بازدید از محور گراش- اوز

به گزارش پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مدیرکل راه و شهرسازی به اتفاق امام جمعه و نماینده مردم در مجلس از طرح های در حال ساخت بازدید و به تشریح آخرین وضعیت اقدامات پرداخت.

برپایه این گزارش ابتدا محور دوبانده گراش- اوز بازدید و محمدرضا باقری فرد گفت: برای اتصال دو شهرستان عملیات باند دوم این طرح ۱۳ کیلومتری در دستور کار قرار گرفته است و سی دستگاه ابنیه فنی ساخته شده و افزون بر ۷۵ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۲۳۰ هزار مترمکعب خاکریزی و سه دور برگردان استاندارد نیز در این محور ساخته شده است.

در سال گذشته ۶ کیلومتر از آن آسفالت و به بهره برداری رسید. اما به دلیل کمبود قیر بقیه آسفالت متوقف ولی در حال حاضر مجددا مراحل تکمیل آسفالت آغاز شده است. مهندس باقری فرد، حجت الاسلام دکتر موسوی خرم و دکتر جعفرپور و دیگر مسئولان از تونل شهدای خلیج فارس (بالنگستان)، جاده بیرم، محور جایگزین گردنه محمله خنج، جاده خیرساز خنج- دیگ اشکن، راه روستایی شهرستان- حمامی، بهسازی راه روستایی کورده- باغان، محور ارد- مز نیز مورد بازدید قرار گرفت و در هر مورد مدیرکل راه و شهرسازی توضیحات لازم را ارائه داد.


1 دیدگاه

  1. همشهری دلسوز

    لطفا اسامی بازدیدکنندگان هم ذکر کنید از مسولان اوز کدامشان در این بازدید شرکت داشتند .لازم است در اینگونه بازدیدها بخشدار شهردار اعضای شورای شهر و مسولان اداره راه اوز هم در اینگونه مراسمها شرکت کنند و از جریان امور باخبر شوند و خواستهای مردم اوز و منطقه به گوش نماینده و مسولان اداره راه استان قرار دهند.حضور و پی گیری بر استمرار در این جلسات باید مکررا مطرح شود و از نماینده لاریتان خواسته و دعوت شود که در جلسه ای در اوز شرکت نماید تا مردم و مسولان اوز خواسته ها مطرح نمایند و از اقدامات و فعالیتهای مرتبط با ارتقا و سایر پروژه های عمرانی منطقه اوز اطلاع رسانی نماید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد