جشن دانائی در مجتمع آفرینش

دانش آموزان دروه متوسطه اول مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش و دانش آموزان کلاس اول به ترتیب جشن پایان سال تحصیلی و الفبا را برگزار کردند.

جشن دانائی دانش آموزان کلاس چهارم و پنجم مجتمع آفرینش با حضور عبدالحمید امیدوار بانی بیمارستان و نیکوکار به نام لارستان به همراه یونس امیدوار دبیر انجمن نواندیشان ۱۷ اردیبهشت ۹۷ در تالار مجتمع برگزار شد. پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، دانش آموزان هنرمند کلاس های هفتم و هشتم سرود نمایشی زیبائی را اجرا کردند و مدیر مجتمع ضمن خوشامد به اولیاء دانش آموزان از حضور عبدالحمید و یونس امیدوار سپاسگزاری کرد و گفت: در اثر سعی و تلاش و برنامه ریزی به موفقیت دست خواهیم یافت.

پروین دادستان ضمن سپاسگزاری از حمایت های اداره کل آموزش و پرورش فارس از رضائی رئیس، معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش اوز تشکر کرد و گفت: سرمایه موفقیت ما در مجتمع آفرینش:۱-دانش آموز منضبط و عاقل ۲-اولیاء مهربان و دور اندیش ۳-معلمان تحصیلکرده و دوره دیده و فعال است. در ادامه عبدالحمید امیدوار از قسمت های مختلف مجتمع بازدید و طی سخنانی گفت: من همیشه آرزو داشتم چنین آموزشگاهی در اوز باشد و خدا را شکر به این آرزوی خود رسیدم. امیدوار افزود من پیوسته دغدغه آموزش ابتدایی داشته ام و حالا الحمداله در بخش دختران مدیر با تجربه و مهربان که در سال های دور شهرت وی درمدرسه احمدیان نه تنها در اوز بلکه در فارس زبانزد بود مسئولیت این کار پذیرفته است. من از کتابخانه زیبا، خیابان راهنمایی و رانندگی، اطاق شن و کلاس ها و سایر برنامه ها که دیدم لذت بردم و به آموزش و پرورش و مردم اوز و خانم دادستان تبریک می گویم.

جشن الفبا کلاس اولی ها نیز در صبح سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۷ با شور و هیجان خاصی با حضور اولیاء دانش آموزان و رئیس آموزش و پرورش برپا شد. محمدرضا رضائی رئیس اداره گفت: امروز جشن دانائی است و دانش آموزان یک پایه بالاتر رفته اند. وی از مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش به نیکی یاد کرد و گفت: این مجتمع امسال جایگاه خود را در بین مردم و دانش آموزان تثبیت کرد.

 

 

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد