بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از طرح های عمرانی اوز

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از گردنه، اوز صحرا، جاده های اوز شرفویه، اوز- کوره، منبع آب، بیمارستان امیدوار، بیمارستان راه پیما و جاده اوز خنج بازدید کرد.

به گزارش پسین اوز؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به اتفاق کارشناسان، مدیرکل راه و شهرسازی، فرماندار و تعدادی از مسئولان شهرستان طبق برنامه ریزی قبلی از طرح های عمرانی شهرستان اوز بازدید کرد.

احمد علی افکاری به اتفاق حسن شبانی طبق برنامه زمان بندی قبلی ساعت ۱۰ بامداد روز یک شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در محل «تاگ دار» مورد استقبال فرماندار، روسای ادارات، شهردار، روساواعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان و روستاها ومعتمدان و اعضای هیات امناهای محورهای اوز شرفویه، اوز   کوره، بختیارویه و گروهی از مردم بخش بیدشهر قرار گرفت.

علی پور فرماندار، فرازنده رئیس راه و شهرسازی اوز و شبانی مدیرکل توضیحاتی درباره ساخت جاده اوز دو راهی کهنه و بهسازی گردنه به استحضار رساندند و سپس در ابتدای محور اوز شرفویه (مربط) مورد استقبال گروهی از مردم کهنه، شرفویه و اعضای هیات امنا جاده مربط قرار گرفت و دانش آموز آلما ارژنگ ضمن خیر مقدم ۲ دسته گل به مهمانان هدیه کرد.

محمدصدیق پیرزاد و آجی مزرعی از اعضای هیات امنا محور اوز شرفویه (مربط) ۲ لوح قدردانی به افکاری و شبانی هدیه کردند. مهرافروز مشاور اداره کل راه و شهرسازی توضیحاتی مختصر درباره ساخت و احیاء محور اوز شرفویه به اطلاع رساند. سپس محمدصدیق پیرزاد و احمد خضری از اعضای هیات امنا مشخصات فنی و مزایای جاده را فشرده اعلام کردند و سرهنگ خادمی از اعضای شورای بخش بنارویه نیز در تشریح مزایای ساخت و احیاء جاده مربط توضیحاتی داد.

در ادامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در جمع حضار اظهار داشت جاده یکی از زیرساخت های هر شهرستان است و باید به آن توجه ویژه شود. جاده های اوز شرفویه و اوز   کوره، بختیارویه در این شهرستان مهم و تاثیرگذار هستند و توجیهات جاده مربط مورد تائید مسئولان است و طبق توافق هیات امنا ها و اداره کل راه و شهرسازی پس از انجام زیرسازی توسط اداره کل هر دو محور، آسفالت و مهیا می شود.

بدیهی است همدلی و وحدت می تواند در سرعت بخشیدن به طرح ها موثر باشد. سپس از مخازن آب آماده بهره برداری توسط انجمن خیریه اوز و مخزن در تعهد دولت که بتن کف آن ریخته شده است و بیمارستان راه پیما و بخش های اورژانس و ساخت محل نصب سی تی اسکن بیمارستان امیدوار و راه اوز خنج بازدید گردید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد