پیام فرماندار به مناسبت دهه فجر

                                                   بسم الله الرحمن الرحیم
            وحدت، کلید موفقیت و رمز پیروزی انقلاب ما بوده است . مقام معظم رهبری
دهه فجر، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند. دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان هاست؛ مهم ترین و اساسی ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی، قیام مردم برای خدا بود و این نکته اساسی برای غربی ها و افراد سیاسی مادی گرا که پیوسته به دنبال داشتن رفاه بیشتر هستند ، قابل درک نبود. حضرت امام (ره) پیش از آن که مردم را به انقلاب بر ضد طاغوت وادارد، انقلابی در درون دل هایشان آغاز کرد.

بنابراین انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بود بر ضد تمام ارزش های به ارث مانده از دوران ستم شاهی؛ انقلاب اسلامی ایران که بدون وابستگی به شرق و غرب در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسیده بود، معادلات سیاسی استکبار جهانی را بر هم ریخت. انقلابی نوپا که کانون توجه سیاستمداران و عموم مردم جهان شد.
اینجانب فرا رسیدن ایام فرخنده دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ این تاریخ سراسر عزت و اقتدار را تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به مردم شریف شهرستان خواستارم.
                                       علی اصغر علی پور – فرماندار شهرستان اوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد