بازنگری طرح هادی روستای اسلام آباد

بازنگری طرح هادی روستای اسلام آبادبه تایید کمیته گروه کارشناسی بررسی طرح هادی استان قرار گرفت.
پس از انجام نقشه برداری پایه طرح هادی و تایید آن ، با تامین اعتبار دولتی مشاور طرح بازنگری انتخاب و پس از طی مراحل استعلامات ادارات و تشکیل جلسه کمیته بررسی طرح هادی شهرستانی و همچنین بازدید میدانی از روستا ،جلسه‌ کارگروه بررسی طرح های هادی
در روز دوشنبه با حضور بخشدار بیدشهر ، رئیس بنیاد مسکن شهرستان و دهیار و شورای اسلامی روستای اسلام آباد و کارشناسان ادارات کل استانی در محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس تشکیل گردید .
در این جلسه طرح بازنگری روستای اسلام آباد با افق توسعه ۱۰ ساله ، بمنظور تامین زمین برای جوانان و فاقدین مسکن و تأمین کاربریهای مورد لزوم روستا به تایید گروه کارشناسی استانی رسید .
در همین راستا جا دارد از پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی و دهیار اسلام آباد، تلاشهای دلسوزانه بخشدار و رئیس بنیاد مسکن شهرستان و همکاری اداره منابع طبیعی (در خصوص موافقت با تامین زمین اراضی ملی) و همچنین حمایت‌های فرماندار شهرستان در به ثمر رسیدن طرح بازنگری روستای اسلام‌آباد تشکر و قدردانی به عمل آید .
در همین راستا با تلاش مسئولین شهرستانی و استانی بازنگری تمام روستاهای بخش بیدشهر که از طرح مصوب آنها ده سال گذشته بود به تصویب نهایی رسید .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد