مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز:تجمع اعتراضی فرهنگیان شهرستان اوز برای اجرای لایحه همسان سازی حقوق

 تجمع فرهنگیان در اعتراض به عدم اجرای لایحه همسان سازی حقوق معلمان صبح امروز در مقابل درب ورودی آموزش  و پرورش در فضای مسالمت برگزار شد.

محمدرضا رضائی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز در گفتگوی اختصاصی با مدیر پسین اوز گفت: فرهنگیان شهرستان اوز همراه و همگام با معلمان سراسر کشور بر اصلاح نظام رتبه بندی معلمان تاکید کردند. آنان در این تجمع از بی عدالتی در حقوق و مزایای دریافتی خود نسبت به سایر دستگاههای دولتی اعتراض داشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز افزود: افزون بر ۱۵۰ نفر از فرهنگیان در این مجتمع شرکت داشتند و دو خواسته اساسی داشته که: ۱- تاکید بر اصلاح و اجرای نظام رتبه بندی حقوق معلمان که براساس آن معلمان باید از ۸۰ درصد حقوق و مزایای اعضای هیان علمی دانشگاه ها برخوردار شوند. ۲-همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان بود.

رضایی در پاسخ به پرسش مدیر پسین اوز که نتیجه این اعتراض چه بازخوردی دارد؟ گفت: ما این تجمع و خواسته معلمان شهرستان را به مقامات آموزشی و سیاسی گزارش خواهیم کرد.

بالاترین مقام آموزش و پرورش در شهرستان اوز اظهار داشت: یکی از نکات مثبت این تجمع که برای نخستین بار انجام شد. آرامش و مسالمت آمیز بودن برگزاری آن بود و معلمان و نمایندگان آنان ضمن احترام به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و رهبری بر توجه و دقت دولتمردان و مقام عالی وزارت و مجلس و نمایندگان آن به معیشت و جایگاه فرهنگیان سراسر کشور بالاخص معلمان زحمتکش در شهرستان اوز شدند.

رضایی در پایان گفت: بدیهی است اجرای طرح رتبه بندی معلمان در دست ما نیست و باید از طریق دولت و مجلس در سطح کلان کشوری بررسی و اجرایی شود


2 دیدگاه

  1. ماهم برای معلمان دعا می کنیم که به خواسته شان برسند

  2. معلم زحمتکش است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد