بخش کاردرمانی در بهزیستی رسما شروع به کار کرد

به گزارش پسین اوز؛ بخش کاردرمانی بهزیستی اوز با پیگیری های شورا و کمک های خیرین و همکاری نمایندیگی بهزیستی اوز در ۱۸ بهمن ۹۶ رسما  با درمان اولین بیمارش توسط کاردرمان اهل گراش علی کارکن شروع به کار کرد.

فریبا صالحی رئیس شورا در این جمع گفت: کار درمانی هزینه‌های بسیار زیادی بر خانواده‌ها تحمیل می‌کند  گفت: امیدواریم با راه اندازی این مرکز، هزینه‌ها برای خانواده‌ها کاهش یابد. تجهیزات اولیه این بخش معادل ۲ میلیون تومان با همت شورا توسط خیرین تامین شده است. ولی برای بخش تکمیلی نیاز به مساعدت هر چه بیشتر خیرین داشته تا قدم کوچکی برای رفع مشکلات این جامعه معلولین داشته باشیم. وی افزود: از علی کارکن که این زحمت را متقبل شده نیز سپاسگزاریم.

محمد حسین آتش فراز بخشدار نیز از مسئول بهزیستی خواست تا پیگیر تکمیل این کار باشند و  با توجه به قول راه اندازی بخش توان بخشی در زمان افتتاحیه این نمایندگی  از طرف رئیس سازمان بهزیستی کشور، موضوع پیگیری گردد و در صورت نیاز  و مشکل در این کار به بخشداری اطلاع دهند. 

در ادامه فاطمه اسدی سرپرست بهزیستی اوز گفت: برای کاهش هزینه‌های کاردرمانی و برای کمک به این خانواده ها با ارائه مستندات به هر بیمار تا سقف ۳۰۰ هزار تومان در سال از طرف بهزیستی باز پرداخت می شود.

علی کارکن کارشناس کار درمانی گفت: برای کمک به بیماران  با بهزیستی همکاری کرده ام و هر بیمار حدود ۴۵ دقیقه نیاز به درمان دارد. من هر روز در این نمایندگی برای کاهش رفت و آمد  این خانواده ها به گراش با بهزیستی اوز همکاری می کنم و هر جلسه ۳۶ هزار تومان دریافت می کنم و برای معلولینی که در خانه هستند و نمی توانند حرکتی داشته باشند نیز این درمان با اطلاع بهزیستی انجام خواهم داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد