بزرگترین جشنواره فرهنگی ورزشی اصیل اسبان بومی فلات ایران جام اوز فارس

بزرگترین جشنواره کشوری فرهنگی ورزشی اصیل اسبان  بومی فلات ایران و مسابقات شو سواره (جام اوز فارس) در روزهای  ۹ و ۱۰ و ۱۱ اسفندماه در  زمین چمن مجموعه ورزشی شهداء شهر اوز فارس میزبانی و برگزار می گردد.

محسن محبی رئیس هیات سوارکاری اوز و دبیر اجرایی جشنواره کشوری زیبایی اصیل اسبان بومی فلات ایران و مسابقات شو سواره (جام اوز فارس) اعلام کرد: با حمایت های شایسته سید یوسف حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان اوز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اوز، خیرین ورزشی و مردم فرهنگ دوست اوز در تاریخ های ۹و۱۰ و۱۱ اسفندماه میزبان جشنواره کشوری زیبایی اصیل اسبان ایرانی تحت عنوان جام اوز فارس در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب اوز خواهیم بود و برای اولین بار میزبان برگزاری مسابقات شو سواره در استان فارس همراه با داوری خواهیم بود.

 محسن محبی دبیر اجرایی جشنواره  فرهنگی ورزشی  کشوری اصیل اسبان بومی فلات ایران (جام اوز فارس) شرایط شرکت و نحوه حضور در این جشنواره فرهنگی ورزشی را به شرح زیر اعلام کرد: مالکان و پرورش دهندگان اسبان اصیل نژاد دره شوری و فلات ایران می توانند جهت شرکت با شماره های ۰۹۱۷۳۸۱۰۷۸۹آقای محمد مولوی و۰۹۱۷۱۸۲۳۰۱۳آقای فخرالدین بدری تماس حاصل و مشخصات اسب خود را اعلام نمایند .

محبی دبیر اجرایی برگزاری این جشنواره فرهنگی ورزشی اعلام کرد: برای اولین بار و با همکاری شایسته کمیته جشنواره و زیبایی هیات سوارکاری استان فارس مسابقات شو سواره همراه با داوری و اعطا جوائز ارزنده در استان فارس و جنوب کشور در شهر تاریخی و فرهنگی اوز فارس میزبانی و برگزار می گردد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب نفر اول ۳ میلیون تومان -نفر دوم دو میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان جایزه نقدی تقدیم می گردد.

محسن محبی اعلام کرد: به اسب های حائز مقام در کلیه رده های حاضر در جشنواره حکم قهرمانی، تندیس ویژه جشنواره، روزت مخصوص اعطا می گردد و به هندلر نمونه یک نیم سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد .

محسن محبی دبیر اجرایی بزرگترین جشنواره زیبایی اصیل اسبان بومی فلات ایران (جام اوز فارس )اعلام کرد: تسهیلات ویژه اسکان در مهمانسرای اداره ورزش و جوانان اوز ویژه  مالکان اسب، هندلران، مهمانان سایر استان ها و شهرستان های فارس در نظر گرفته شده و تلاش خواهیم کرد میزبانی شایسته ای برای شرکت کنندگان در دیار فرهنگ و ادب جنوب فارس، شهر تاریخی و فرهنگی اوز باشیم .

محبی رئیس هیات سوارکاری اوز اضافه کرد: مهلت ثبت نام تا تاریخ ۹۶/۱۲/۳خواهد بود و این مهلت قابل تمدید نخواهد بود لذا از مالکان و پرورش دهندگان اسب تقاضا می شود در مهلت تعیین شده اقدام به ثبت نام نمایند و در دادن اطلاعات نهایت دقت را مبذول فرمایند و اخبار و اطلاعیه های این جشنواره را از طریق سایت هیات سوارکاری استان فارس به آدرس www.farshorse.irپیگیری نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد