بزرگداشت هفته اکرام و میلاد امام حسن(ع) در کلانتری وحدت اوز

اکرام کریمانه، بی منت و بزرگوارانه بی شک یکی از بهترین درسهایی است که ما می توانیم از سیره و مکتب امام حسن مجتبی(ع) بیاموزیم.

به گزارش پسین اوز، به همت فرماندهان نیروی انتظامی و کلانتری وحدت شهرستان اوز و به مناسبت هفته اکرام و میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن(ع) ضیافت افطاری و شام با حضور مسئولان و معتمدان پلیس در کلانتری ۱۱ وحدت شهر اوز برگزار شد.

آیین قرآن خوانی توسط علی هوشیار جانشین فرماندهی آغاز و حجت الاسلام مجتبی صادقی مسئول عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی شهرستان اوز درباره وحدت و اتحاد مسلمین صحبت کرد و محمدهادی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ضمن سپاس از حضار گفت: حضور مردم مایه دلگرمی پلیس بوده و این جلسه همه ساله برگزار و به صورت یک سنت حسنه بدر آمده است.

وی پیشگیری از جرائم را در راس اهداف نیروی انتظامی اوز دانست و گفت: خوشبختانه ۷۳ درصد کاهش جرائم در شهرستان داشته ایم و همچنین تعداد تصادفات رانندگی نیز کاهش یافته است و این نشانگر فرهنگ والای مردم و همکاری با پلیس بوده است.

وی برای حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه دعای شفای عاجل کرد. در ادامه شیخ محمدصالح انصاری امام جمعه موقت با اشاره به قرآن کریم گفت: روزه داری انسان را به تقوا می رساند. پس از تقوا شکر گذاری مطرح می شود و سپس انسان به رشد و کمال می رسد. جامعه ما به انسان های پخته نیازمند است.

محمد محمدی فرماندار ضمن سپاسگزاری از خیرین شهرستان گفت: نیروی انتظامی یکی از ستون های اصلی امنیت پایدار در کشور است. امنیت در شهرستان وضعیت خوبی دارد و از نیروی انتظامی سپاسگزاری می شود. این موضوع در اثر همکاری و تعامل پلیس و مردم در ایجاد امنیت بوجود آمده است.

حسین روانشاد رئیس دادگستری طی سخنانی از معتمدان شهرستان تشکر کرد و گفت: حضور و تجربه معتمدان گام موثری در امنیت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است. روانشاد نیز از کاهش طلاق خبر داد و گفت: باید فاصله مردم و پلیس کم شود. در ادامه ناصر خضری درباره مسکن نیروی انتظامی، علی تیرزن و ساسان پیرازد مطالبی را ایراد کردند و ساسان پیرزاد گفت: هر جلسه باید خروجی داشته باشد و سعی می شود ۴۰ واحد مسکن توسط عبدالرحیم بلوکی از محل سرمایه گذاری زمین پیما ساخته شود، که انتظار است مسئولان همکاری نمایند تا معضل مسکن کارمندان از جمله نیروی انتظامی حل شود.

در پایان سروان محسنی نسب فرمانده کلانتری ۱۱ وحدت از حضور معتمدان پلیس و مسئولان در بزرگداشت هفته اکرام سپاسگزاری کرد و حضار به صرف شام پرداختند.  


1 دیدگاه

  1. تقاضا از فرماندهی پلیس اوز

    با تشکر از خدمات پلیس در شهرستان اوز. اما مردم انتظار دارند که هرچه زودتر دفتر خدمات پلیس +۱۰ در اوز تاسیس شود تا مردم مجبور نباشند به. لار وگراش. مراجعه نمایند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد