مدیر جدید  مرکز اسلامی استان فارس معرفی شد

علما و بزرگان سنی و شیعه باید با وحدت کلمه، اجازه تعرض و غارتگری به حریم دین خدا و معارف اسلامی به برخی مدعیان دروغین به حقوق و احکام الهی را ندهند.

به گزارش پسین اوز و به نقل ایرنا، دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور در آیین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان فارس در لارستان گفت: علمای سنی و شیعه بهترین تکیه گاه دین در برابر زیاده خواهی های استکبار و مدعیان دروغین دین و حدود الهی در جامعه هستند.

حجت الاسلام کاظم لطفیان افزود: دشمن با هر ترفند و با صرف هزینه های هنگفت به دنبال ترسیم و تبین چهره خشن از اسلام و احکام الهی و دینی است.

شیخ محمد صالح انصاری امام جمعه موقت شهرستان اوز در این آیین گفت: شکستن حرمت دین خدا عین رباخواری است. وی افزود: علمای سنی و شیعه باید مراقب باشند که در دام فتنه دشمنان نیفتند و حرمت دین خدا و رسول خدا را نگه دارند.

حجت الاسلام سیدمختار موسوی خرم امام جمعه لارستان اظهاد داشت: اختلاف افکنی ابزار کارآمد دشمن برای ضربه زدن به اسلام است. وی اضافه کرد که لازم است آسیب ها و تهدید ها بشناسیم و از وحدت صیانت کنیم. در این آیین حجت الاسلام نعمتی مدیر مرکز لارستان، شیخ وخشوری عضو شورای برنامه ریزی، فرماندار ویژه لارستان و گروهی از ائمه جمعه و جماعت سنی و شیعه حضور داشتند.

در این آیین حجت الاسلام محمد لقمان مدیح به عنوان مدیرمرکز اسلامی استان فارس معرفی و از خدمات حجت الاسلام سیدعبدالرسول بینازاده تجلیل شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد