تبریک و اعلام همکاری با امینی رئیس جدید شورای اسلامی استان فارس

 جمعی از اهالی شهرهای اوز، کوره و روستاهای بیدشهر و هود در محلچه در دیدار با رئیس جدید شورای اسلامی استان فارس، انتخاب وی را تبریک و برای کمک و یاری به پیشرفت و توسعه شهرستان با وی اعلام همکاری کردند.

 به گزارش پسین اوز، شامگاه شنبه ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۲ با ابتکار جعفر راستگو دستیار مردمی فرمانداری شهرستان اوز ۳۰ نفر از شهروندان اوز و ۶ نفر از نمایندگان کوره، هود و بیدشهر با هماهنگی حاج شیخ محمد صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی و امام جمعه موقت اوز، انسیه گلابی بخشدار مرکزی در منزل شخصی فتح الله امینی نائب رئیس شورای شهرستان و نماینده شورای شهرستان اوز در استان فارس حضور یافته و انتخاب وی را به عنوان رئیس شورای اسلامی استان فارس تبریک و برای پیشبرد امور با وی اعلام همکاری کردند.

 

حاج شیخ عبدالله خانه باز امام جمعه روستای فیشور جلسه را با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز کرد. شیخ انصاری امام جمعه موقت اوز نخستین سخنران جلسه بود که با تفسیر سوره الضحی که توسط امام جمعه محلچه قرائت شد گفت: هر کس این سوره را بخواند مورد شفاعت محمد (ص) واقع می‌شود و خداوند مسئولیت سنگین که به پیامبر سپرده شده است را یادآوری می‌کند. این سوره در مقام دلداری و حمایت از محمد در مقابل کنایه‌های مشرکان نازل شده است و خداوند بشارت می‌دهد که پیامبر را رها نکرده و به موهبت‌های خدا به پیامبر اشاره شده است.

 وی انتصاب امینی را تبریک و برایش آرزوی موفقیت کرد.

جعفر راستگو دستیار مردمی فرمانداری با اشاره به اینکه نفر اول شوراهای استان فارس افتخار بزرگی برای جنوب فارس به ویژه شهرستان اوز است گفت: شورای استان دارای اختیارات زیادی است که می‌تواند از مسئولان استان درخواست برطرف کردن مشکلات کند.

 احمد خضری رئیس خانه مطبوعات، نیز انتخاب فتح الله امینی و انتصاب دکتر ناصر هنر مشاور اهل سنت استاندار و راستگو به عنوان دستیار مردمی فرماندار را عامل ایجاد بستر منایب برای غلبه بر مشکلات دانست.

در ادامه محمد صدیق پیرزاد، مهران عسکری، حاج عبدالله سلحشور، محمد وحدانی، عبدالله معصوم‌زادگان، فریبا برازنده، شیخ سلمان قائدی، ساسان پیرزاد، شیخ خانه باز امام جمعه محلچه، احمد نعمتی، یعقوب ارتشدار، مهرداد طاعتی، یعقوب فقیهی، ابراهیم احمدی، انسیه گلابی بخشدار مرکزی، علی تیرزن و سهیل کاریانی ضمن تبریک انتخاب فتح الله امینی به عنوان رئیس شورای استان و اعلام همکاری با وی بیشتر خواستار اتحاد و وحدت و همبستگی بین روستاها و مرکز شهرستان شدند.

 ارتقاء فیشور، تاسیس ادارات ثبت اسناد، پلیس + ۱۰ و ساخت و ترمیم راه‌های مربط و کوره- بختیاریه، اوز- خنج، تامین آب بخش بیدشهر، تاسیس ادارات و غیره را به عنوان درخواست‌های مهم مطرح، تا بر اساس برنامه‌ریزی با کمک مشاور اهل سنت استاندار، فرماندار، اعضای شورای شهر و شهرستان، دستیار مردمی فرمانداری، نماینده مجلس و بخشدار مرکزی این مشکلات برطرف گردد.

 در پایان فتح الله امینی ضمن تشکر از حضار، این نشست را آغاز همدلی، وحدت و همکاری دانست و گفت: طبق اصل ۱۰۳ قانون اساسی، مسئولان موظف به اجرای مصوبات شوراها هستند.

 وی از همکاری جعفر راستگو تشکر کرد و گفت: وی به عنوان مشاور عالی شورای استان فارس انتخاب می‌شود. امینی با اشاره به چگونگی انتخاب وی به سمت ریاست گفت: علم، امانت داری، صداقت مردم جنوب به ویژه شهرستان اوز باعث این انتخاب شد، و از همه آحاد مردم تقاضای همکاری کرد.

در پایان حضار نماز عشاء را به امامت حاج شیخ عبدالله خانه باز به جماعت اقامه و جلسه که از ساعت ۱۸ آغاز شده بود در ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه با صلوات پایان یافت.

در این نشست علاوه بر اعضای شورا، امام جمعه، دهیار روستای محلچه، شیخ محمد صالح انصاری، انسیه گلابی، فروغ هاشمی، طیبه نامی، کبری هاشمی، ثریا کمال، فتحیه فتحی، آنا حسینی، فریبا برازنده، سارا وحدانی، فرشته شیروانی، محمد صدیق پیرزاد، حاجی مزرعی، احمد خضری، حسین حسین نیا، نوید خادم‌پور، ناصر خضری، سید حیدر هاشمی، شیخ سلمان قائدی، محمد وحدانی، یعقوب فقیهی، یونس امیدوار، امین سعیدی، ابراهیم احمدی، علی تیرزن، عبدالله معصوم‌زادگان، مهران عسکری، ساسان پیرزاد، سهیل کاریانی، جعفر راستگو از شهر اوز، سعید شریفی و بهروز طاعتی از روستای هود، یعقوب ارتشدار از بیدشهر، مهرداد طاعتی و عبیدالله کامرانی از شهر کوره حضور داشتند.

 


1 دیدگاه

  1. قابل توجه اهالی شهرستان. اوز

    بسیار عالی. جلسه خوب. ووحدت بخش در سطح شهرستان. اوز. است که اینشالله باعث شود. با هماهنگی مسولین شهرستان وهمکاری آقای امینی ریس شورای. استان فارس. وجناب. دکتر هنر. مشاور استاندار فارس و همچنین آقای جعفر. راستگو بتوانیم نسبت به کمبودها. ومطالبات. شهرستان. مانند استقرار. ادارات مورد نیاز ثبت. اسناد. املاک. ودفتر پلیس ۱۰+ وارتقای. فیشور. ولی شهر و……اقدامات لازم. وپیگیری. صورت. گیرد. با تشکر از همه دلسوزان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد