تجمع صنفی فرهنگیان شهرستان اوز

تجمع آرام صنفی فرهنگیان شهرستان اوز صبح امروز دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ در مقابل اداره آموزش و پرورش برای احقاق حقوقی و همبستگی با معلمان سراسر کشور صورت گرفت.

به گزارش پسین اوز، ۱۵۰ نفر از فرهنگیان شهرستان اوز در ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ در یک تجمع آرام در مقابل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اوز خواهان اجرای قانون رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان و همبستگی با معلمان سراسر کشور شدند.

در این تجمع صنفی که احمد جلیلی یکی از فرهنگیان اوز برنامه را اداره می کرد اظهار داشت: این تجمع و گردهمایی صرفا صنفی است. بهرام رفیعی و خسرو نجاتی به عنوان نمایندگان فرهنگیان طی سخنان کوتاه خواستار اجرای قانون رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان شده و همبستگی خود را با معلمان سراسر کشور اعلام کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز نیز ضمن تشکر از آرامش تجمع کنندگان و نمایندگان فرهنگیان اظهار داشت: مطالعات فرهنگیان بحق و قانونی است و می طلبد که دولتمردان جمهوری اسلامی ایران بویژه مقام عالی وزارت موضوع مطالبات را جدی گرفته و آن را اجرا کنند. محمدرضا رضایی افزود: این مدیریت مطالبات شما را به استحضار مسئولان اداره کل و مقامات سیاسی خواهد رساند و امیدواریم شاهد اجرای آن باشیم. در پایان احمد جلیلی مجری برنامه تجمع صنفی فرهنگیان اوز، بیانیه شورای هماهنگی تشکل معلمان کشور را قرائت که مورد تایید حضار قرار گرفت.

 گفتنی است که معاونان و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اوز به همراه مدیر این اداره از ابتدا تا انتها در محل تجمع حضور داشته و مطالبات فرهنگیان را بررسی و تایید کردند. این تجمع با آرامش کامل در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه پایان یافت.


2 دیدگاه

  1. امیدواریم دولت خواسته معلمان را اجرا کند

  2. تحمع آرام وخواسته به حق معلمان قابل تقدیر است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد