تقدیر و سپاس

در پی ارتقاء بخش اوز و انتزاع از لارستان، طبق مقررات شهرستان اوز می باید نماینده ای جداگانه در شورای استان داشته باشد. بدین منظور شورای شهرستان لارستان برای انتخاب نماینده خویش در شورای استان رای گیری به عمل آمد و عبدالرحیم مقیمی را به عنوان نماینده شورای شهرستان لارستان به شورای استان معرفی نمود و حضور جعفر راستگو در شورای شهرستان لارستان منتفی شد. لذا ایشان مطلب زیر را ارسال که به نظر خوانندگان محترم می رسد.

با سلام و سپاس

از اینکه در سایه الطاف خاصه الهی و اعتماد شما بزرگواران چند سال  را در کسوت خدمت به مردم شریف استان فارس و شهرستان لارستان به عنوان نماینده شورای شهرستان در  استان انجام وظیفه نموده ام، بر خود لازم می دانم صمیمانه از مجموعه شورای شهرستان لارستان که حسن اعتمادشان باعث شد بتوانم با خلوص نیت هرآنچه که در توان داشتم و در حیطه وظیفه شوراها بود انجام داده و از هیچ کوششی دریغ نکنم و در کنار همراهانی خوب و توانمند با دلگرمی بیشتر تلاش نمایم.

ضمن  تقدیر و تشکر از زحمات تک تک عزیزان و تبریک ویژه به آقای مقیمی نماینده جدید شورای شهرستان لارستان در استان بار دیگر صمیمانه  از اعتماد مردم شریف لارستان و نمایندگان  شوراها در شورای شهرستان، جناب آقای مقیمی ریاست محترم شورای شهرستان، دکتر  جعفر پور نماینده محترم مجلس ، مهندس  حسنی فرماندار محترم و ویژه لارستان و مجموعه فرمانداری لارستان، مهندس علیپور فرماندار محترم اوز، بخشداران منطقه، جناب آقای آتش فراز بخشدار سابق اوز، اعضای کمیسیون عمران شهرستان و کلیه  شوراها و ادارات لارستان  تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم که در آینده نیز  بتوانم از تجربیات ارزشمندشان بهره‌مند و برخوردار شوم.

از خداوند منان سلامتی و توفیق روز افزون را برای همه همراهان عزیز و مردم نجیب لارستان و اوز مسئلت دارم و ان شاءالله در کنار جناب آقای مقیمی کماکان در خدمت  لارستان نیز خواهم بود و خود را جدا از عزیزان نخواهم دانست  و امیدوارم بتوانم در کسوت نماینده شورای شهرستان اوز هم وظایف و تکالیف خود را با یاری خدا و کمک همکارانم به انجام برسانم.

جعفر راستگو

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد