جعفر راستگو نامزد شهرداری لار شد

جعفر راستگو قهرمان و مربی رشته کیوکوشین ایران و رئیس شوراهای دوره های چهارم و پنجم و رئیس اسبق شورای شهرستان و نماینده شوراهای شهرستان های لارستان و اوز در شورای اسلامی استان فارس از سوی شورای اسلامی شهر لار به عنوان نامزد شهرداری این شهر انتخاب شد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از شورای اسلامی شهر لار، جعفر راستگو اهل شهر اوز نامزد انتخاب شهردار لار شد.

راستگو دانشجوی مقطع دکتراست و شرایط انتصاب پست شهرداری را داراست. وی از سوی شورای اسلامی شهر لار واجد شرایط تشخیص داده شده و درخواست گشته تا برنامه های خودش را اعلام کند.

ضمناً علاوه بر جعفر راستگو افراد زیر نیز نامزد این پست هستند: ۱- ابراهیم پیروز ۲- محمد عبادتکار ۳- محسن قوامی


3 دیدگاه

  1. کاش توضیح داده می شد که رمز محبوبیت ایشان درلار چه بوده که اعضای شورای لار دست به چنین انتخابی زده اند تا جایی که ما به یاد داریم لاری ها مترصد فرصت بودند تا پست و سمتی برای خود در اوز دست و پا کنند و حتی نازلترین پست ها نظیر سوپوری شهرداری خود را به غیر لاری خصوصا اوزی ها نمی دادند حال چه خدمت شایان توجهی جناب راستگو برای لاری ها انجام داده که اسم ایشان در جمع چهار کاندیدای شهردار شدن دیده شده و تعجب و شگفتی کل اوزی ها را از این انتخاب در پی داشته.
    فقط باید بگوییم الله اعلم بما حقیقته
    فقط خدا داند حقیقت قضیه چیست و لاغیر

  2. نظر یک اوزی با تجربه

    به نظر نمی رسد با توجه به تفکر تمامیت خواهی وخود محوری که دربین نخبگان ومسولین بومی. لار وجود دارد کسی غیر از اهالی لار بتواند شهردار این شهر شود. واین موضوع چندان واقعیت پیدا نخواهد کرد

  3. ما که خوشحال میشویم. اما سوابق تاریخی وشواهد نشان می دهد که این کار شدنی نیست. ضمن اینکه جناب. راستگو. شایستگی. این. را دارد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد