حمایت روحانیون اوز از کمیته امداد امام (ره)


به گزارش پسین اوز و به نقل از سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اوز؛
در مورخ سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ جلسه ای با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان اوز، معصوم زادگان رئیس اتاق اصناف و حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه محترم اوز و همچنین حاج شیخ محمد صالح انصاری امام جمعه موقت و مدیر محترم مدرسه علوم دینی امام شافعی در خصوص برنامه های کمیته امداد اوز در ماه مبارک رمضان برگزار گردید.

 دکتر محمد دهقان گفت: در ابتدا رئیس کمیته امداد امام (ره) گزارش خلاصه ای از اقدامات صورت گرفته و همچنین تشریح برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان که شامل ۱- طرح رزمایش همسفره گی رمضان(تهیه بسته های معیشتی) ۲- ایجاد آشپزخانه جهت اطعام نیازمندان ۳- حمایت از ایتام و محسنین می باشد را ارائه نمودند. حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه ضمن خوش آمد گویی و خدا قوت به کمیته امداد امام (ره) گفتند: که حمایت از اقشار ضعیف وظیفه همه ماست و با اشاره به آیه شریفه قرآن کریم که می فرماید وَتَعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَالتَّقوىٰاعلام نمودند که به هر نحوه ممکن در این طرح که توسط کمیته امداد در حال اجرا می باشد همه مشارکت نمایند.

 لازم به ذکر می باشد که آقای حاج شیخ محمد صالح انصاری مدیر مدرسه علوم دینی امام شافعی نیز اظهار داشت که کار امداد کار با ارزش و مقدسی هست چرا که در ارتباط مستقیم با نیازمندان و مرجع رفع نیاز نیازمندان می باشد و حمایت خود را از این برنامه ها در این ماه پر فضیلت اعلام نمودند و مقرر گردید نماینده ای از طرف ایشان در این طرح حضور داشته باشند و روند کار را با کمیته امداد پیش ببرند. لذا از مردم فهیم و خیرین بزرگوار تقاضا می شود در صورت تمایل کمک های کالایی خود رابه کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان اوز تحویل نمایند و افرادی که تمایل به کمک نقدی دارند کمک های خود را به شماره کارت بنام کمیته امداد اوز واریز نمایند.

شماره کارت: ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۲۷-۶۵۴۴


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد