دومین همایش تجلیل از قهرمانان کاراته در اوز برگزار شد

دومین همایش تجلیل از قهرمانان کارات شهرستان اوز در تالار فردوسی دانشگاه آزاد با حضور ورزشکاران و گروهی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش پسین اوز، از سوی هیئت کاراته شهرستان اوز آیین تجلیل از کاراته کاران شهرستان اوز در تالار فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار کرد.

طه سخنگو مجری برنامه ضمن تجمید از ورزشکاران، مربیان و دانشجویان گفت: ورزش کارته با اخلاق تنیده است.

ساسان پیرزاد رئیس هیئت کاراته شهرستان در این همایش اظهار داشت: ورزش کاراته به احترام و اخلاق آراسته است و جا دارد که از حضور ورزش کار قدیمی یعنی احمد راستگو پدر جعفر راستگو باید به نیکی یاد کنیم. همچنین مرحوم احمد گرگین را که نخستین رئیس هیئت کاراته اوز بود ستود و حضور نیکوکار عرصه ورزش، فرهنگ یعنی عبدالعزیز ملکی را گرامی داشت.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز نکات برجسته ورزش کاراته که احترام، اخلاق و ارج نهادن به بزرگان است را بسیار با ارزش دانست.

فضل الله سلمانپور فرمانده سپاه پاسداران که خود کاراته کار است ضمن مقایسه فرهنگ شرق و غرب گفت: در فرهنگ شرقی ها برخلاف فرهنگ غربی ها پیوسته جوانمردی، مبارزه با ظلم و داشتن ادب و احترام به بزرگان وجود دارد و در ورزش های رزمی این خصوصیات به چشم می خورد.

حاج شیح محمدزمان زمانی امام جمعه ضمن تمجید از ورزشکاران گفت: من در نوجوانی کاراته کار می کردم و به ورزشکاران و مربیان احترام می گذارم.

فریبا برازنده نایب رئیس شورای اسلامی شهر اشاعه ورزش را با ارزش تلقی کرد و گفت: این ورزش از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.

پیروز هاشم پور رئیس اداره ورزش و جوانان از حضار، مسئولان و برگزار کنندگان همایش تشکر کرد و هیئت کاراته اوز را بسیار فعال دانست.

فاطمه خدیوی از مربیان کاراته اوز اظهار داشت: کاراته بانوان از سال ۱۳۸۸ شروع به کار کرد و ۳۰۰ هنرجو بانو کاراته داریم که در کشور، استان و شهرستان کسب افتخار کرده اند.

سخنران پایانی جعفر راستگو بود که سطح مسابقات را تشریح کرد و گفت: هیئت کاراته و ورزشکاران ما در مسابقاتی شرکت می کنیم که رسمی و با کیفیت باشد. در اوز وقتی کسی در کاراته مقام می آورد لذت بخش است. راستگو قهرمانان کاراته را اخلاق مدار دانست.

در پایان احکام ارتقاء ورزشکاران و هدایا همراه با لوح تقدیر و لوح تقدیر و هدایای قهرمانان کاراته اوز در سطح کشور در سال ۱۴۰۲ توسط مسئولان به ورزشکاران داده شد و به جعفر راستگو، ساسان پیرزاد، عبدالعزیز ملکی (خیر) و سایر مربیان و دست اندرکاران نیز لوح تقدیر داده شد. مهرداد پیشداد رئیس هیئت فوتبال اوز نیز آهنگ «خلیج فارس» را به زیبایی اجرا و مورد تحسین قرار گرفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد