رئیس دانشگاه علمی و کاربردی لارستان: مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش اوز  مدرسه علم و زندگی است

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی لارستان به اتفاق مدیر روابط عمومی این دانشگاه از مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش اوز بازدید کرد.

در این بازدید که رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز و رئیس و دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد حضور داشتند قسمت های مختلف مجتمع مورد بازدید قرار گرفت. رئیس دانشگاه علمی و کاربردی لارستان با اعلام این که من درباره افتتاح این مجتمع در اوز شنیده و امروز همزمان با شرکت در مراسم دانشگاه آزاد توفیق بازدید از مجتمع را نیز بدست آوردم. صفا فرجام افزود: شنیدن کی بود مانند دیدن. واقعا مجتمع آفرینش اوز یک مدرسه علم و زندگی است. وی از حضور محمدصدیق پیرزاد و فروغ هاشمی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی و احمد خضری مدیر مسئول پسین اوز و دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد که در این بازدید وی را همراهی می کردند سپاسگزاری کرد و گفت: اینجانب قول می دهم هرگونه همکاری لازم باشد در مورد اعزام اساتید و غیره درخدمت مجتمع آفرینش هستم و از معلمان و هیات امنای مجتمع و دانش آموزان برای بازدید از دانشگاه علمی و کاربردی لارستان نیز دعوت کرد. 


1 دیدگاه

  1. من تاکنون این مجتمع را ندیدم اگر واقعا مدرسه علم وزندگى است ، کا رمهمى در اوز رخ داده است باید بیشتر گفت ونوشت چون یکى از مشکلات ما همین ضعف آموزشى بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد