رونمایی معنوی از کتاب زندگی شاکرانه

در راستای طرح نامزدی پایتخت کتاب، آئین معنوی رونمایی از کتاب زندگی شاکرانه نوشته مجید حلاجی در تالار بیمارستان امیدوار با حضور جمعی از مسئولان و علاقمندان برگزار شد.

در این آئین که محمدخواجوی آن را اجرا می کرد. مهران عسکری، عبداله وحدانی و محمدصدیق پیرزاد پیرامون کتاب و شخصیت مجید حلاجی و فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ابراهیم احمدی مدیرپیام اوز درباره پایتخت کتاب صحبت کردند. و اعلام شد که ۴۴ طرح در ۲۰۰ صفحه آماده ارسال به تهران است و امیدواریم امسال عنوان پایتختی کتاب نصیب شهر فرهنگی اوز شود.

قدریه غیاث پور، محمد شریف امینی، ماجده فتحی پور نیز تجربیات خویش را از کلاس سپاس مجید حلاجی بیان داشتند. در ادامه مجید حلاجی نویسنده کتاب زندگی شاکرانه درباره سپاسگزاری به صحبت پرداخت و گفت: کتاب زندگی شاکرانه سومین کتاب من است. اولی که در سال ۸۷ به چاپ رسید ستاره های شش پر نام داشت و مجموعه داستان بود. کتاب دوم درباره دخترم بود به نام تابی برای بیتا که امیدوارم توانسته باشم در این راستا به شهروندان خدمت کرده باشم.وی تاکید کرد که انسان باید بر جنبه های مثبت زندگی پیوسته توجه داشته باشد.

در پایان گروه هنری هم آوا متشکل از احمد و یوسف هرمی، سلمان غفوری نژاد، غلامحسین پرنگ و عبدالعزیز افسری هنرنمایی کردند و به ده نفر از فعالان باشگاه کتاب نشان سفیر سلامت داده شد. این آئین باشکوه به همت اداره فرهنگ و ارشاد و گروه اجرائی پایتخت کتاب و مجید حلاجی نویسنده کتاب برگزار شده بود. 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد