رتبه نخست پایگاه مقاومت شهید عبدالرحیم کمال اوز در تکریم ارباب رجوع

به گزارش پسین اوز و به نقل از معصوم زادگان زئیس اتاق اصناف اوز: دوشنبه شب ۲۹/۵/۹۷ جلسه پایگاه های اصناف لارستان که در ساعت ۲۱:۳۰شب در سالن غدیر شهرجدید با حضور مسئولین ادارات لار و نماینده شهردار و جناب سرگرد جاهدی فرمانده سپاه لار و آقای صفری فرمانده حوزه مقاومت اصناف و کارگری و ریاست صنعت و معدن و تجارت و مسئولین ۱۵پایگاه اصناف برگزار گردید.

پس از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی آقایان صفری و جاهدی صحبت کردند و از کسبه و روسای اتحادیه ها و رئیس اداره صنعت و معدن و همکاری جوانان در حوزه بسیج  در عملکرد سال ۹۶ با اهدای لوح تقدیر شد و در پایان از فعالیت های پایگاه های ۱۵ گانه اتاق اصناف لارستان که در تکریم ارباب رجوع و خدمت کسبه و بازاریان و تقدیر از پیشکسوتان و کسبه های نمونه در سال۹۶ خدمت رسانی داشتند.

  رتبه نخست فعالیت و خدمت رسانی به آحاد مردم و کسبه به اتاق اصناف اوز و پایگاه آن بنام شهید والا مقام عبدالرحیم کمال اختصاص یافت و با اهدا لوح تقدیر بعمل آمد در این مراسم از اوز آقایان شیخ یعقوب فقیهی، محمد امینی، ابراهیم نجم الدینی،حاج محمد اسدی در کنار عبدالله معصوم نژاد حضور داشتند.

پایگاه های نمونه حوزه مقاومت بسیج اصناف و کارگری لارستان از این قرار می باشد:

رتبه اول: پایگاه مقاومت شهید کمال نمایندگی اتاق اصناف شهر اوز

رتبه دوم: پایگاه مقاومت شهید کاملی انجمن صنفی کامیونداران لارستان

رتبه سوم: پایگاه مقاومت بسیج ذوالفقار تشکیلات خانه کارگر لارستان.

به همه ی بسیجیان تبریک عرض می کنیم و برای همه ی بسیجیان پایگاه ها آرزوی سلامتی و موفقیت هر چه بیشتر در فعالیت های انقلابی داریم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد