ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز خیریه شیخ عبدالقادر فقیهی افتتاح شد

ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز خیریه نیک اندیش فرهنگی شیخ عبدالقادر فقیهی، دوشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور مسولین کشوری، استانی، شهرستانی، خیرین، معتمدین و مردم در هفته وحدت و سالروز شهرستانی اوز افتتاح شد.

به گزارش حمیرا نامدار خبرنگار پسین اوز، ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، با متراژ ۱۴۴ مترمربع  و با همت خیر بزرگوار شیخ عبدالقادر فقیهی به مبلغ بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان با طراحی بسیار زیبا ساخته شده است که با مدیریت فروغ هاشمی اداره می شود. 

محسن مهرآوران پیمانکار ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز گفت: به پیشنهاد اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس و همکاری اداره کل راه و شهرسازی لارستان قطعه زمینی برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز اختصاص داده که با هزینه مالی انجمن نواندیشان و هزینه ای دولتی خریداری و به اسم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز ثبت و سند گرفته شد.

وی ادامه داد: متراژ زمین ۲۰۰۴ مترمربع و در ۳ فاز مجتمع فرهنگی، هنری و اجتماعی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز  قرار است ساخته شود.  فاز اول آن ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد که خیریه نیک اندیش شیخ عبدالقادر فقیهی با متراژ زیربنا ۱۴۴ مترمربع ساخته شده است.  اسکت ساختمان سازه سبک فولادی (LSF ) است که در برابر زلزله آسیب پذیری خیلی کمی دارد.

فاز دوم این ساختمان آموزشی است که به قرینه این ساختمان در ضلع شمالی این ساختمان ساخته می شود.

 فاز سوم آن سالن آمفی تائتر یا سالن شهر است که به مزایده و کارهای آن انجام شده که به زودی استارت خواهد خورد.

لازم به ذکر است شرکت ساختمانی نوین سازه بدون دریافت حق پیمانکاری و شرکت ساختمانی سازه گستر نیز بدون دریافت حق  الزحمه طراحی پلان و نمای این ساختمان، راه را برای اعتلای بیشتر جامعه فرهنگی و هنری هموار ساخته اند.

در پایان از طرف محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز لوح سپاس به شیخ عبدالقادر فقیهی خیر بزرگوار اهدا شد.

نقش پررنگ شیخ عبدالقادر فقیهی خیر بزرگوار، در حوزه های: فرهنگی، راهسازی، بهداشت و درمان، آب، ورزش و… یکی از انسان های فرهیخته و عاشق اوز و قدم های پر خیر و برکت وی در جای جای این شهر مشاهده می شود.

عکاس: مریم سمیعی


2 دیدگاه

  1. سپاس. از مرد بزرگ. جناب شیخ عبدالقادر

    خداوند به این مرد بزرگ. وسخاوتمند که دل. در گرو. آبادی. زادگاه خود. دارد عمر طولانی. بدهد. اتحاد. وهمبستگی همه اقشار. وفعالین. اجتماعی در اوز پاسخ به این. همه خدمت. جناب. شیخ عبدالقادر. است که باید. در اوز. ایجاد. شود تا دل ایشان. شاد. گردد

  2. شهروند نظاره گر در جلسه

    امروز درجمع مسولان. شهردار اوز. آقای کرامتی. وخانم. صالحی ریس شورای شهرستان. حضور. نداشتند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد