سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی رسماً معرفی شد

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی لارستان آئین معرفی سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان بدون حضور رئیس سابق دانشکده برگزار شد.

در این آئین رئیس دانشکده علوم پزشکی فارس، نماینده شهرستان های لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان لارستان حضور داشتند و دکتر بهزاد رضائی به طور رسمی به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی لارستان معرفی شد.

در این آئین دکتر رضائی سرپرست جدید برنامه های خویش را بر تمرکز بر خدمات فوق تخصصی در لارستان و تکمیل کادر تخصصی در شهرستانها و تکریم جایگاه دانشجوئی و احترام و توجه ویژه به خیرین اعلام کرد حجت الاسلام دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان از سرپرست جدید درخواست کرد کار گروهی با عنوان «کارگروه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بحث بهداشت و درمان» تشکیل شود.

جلیل حسنی حقیقی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان طی سخنانی گفت: انتظار است به فضای دوقطبی در دانشکده علوم پزشکی پایان داده شود و ظرفیت خیرین را مورد توجه قرار دهیم. دکتر حسین حسین زاده نماینده مردم در مجلس گفت: باید نقشه راه بهداشت تهیه شود. اتاق فکر واحد به وجود آید. ما در حال حاضر در زنان و زایمان، سرطان، نازائی و ناباروری و قلب قطب پزشکی جنوب هستیم اما باید در تمام رشته ها قطب شویم. از ظرفیت دانشجویان و بانوان بهره مند شویم. بخش جویم را دریابید.

در پایان نشست از طرح های در حال ساخت حوزه بهداشت و درمان لارستان بازدید شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد