مسئولان فرهنگ و ارشاد استان در جمع اصحاب رسانه و هنر اوز

معاون امور هنری و سینمایی، مسئول امور شهرستانها و کارشناس مسئول امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مسائل و مشکلات رسانه ها، فرهنگی، هنری و سینمایی شهرستان اوز را بررسی کردند.

به گزارش پسین اوز، معاون امور هنری و مسئولین امور شهرستان ها و امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با حضور در خانه فرهنگ(سرای زرنگار) و در جمع گروهی از مسئولان و متصدیان رسانه ها و امور فرهنگی و هنری شهرستان اوز مسائل و مشکلات شهرستان را بررسی کردند.

فروغ هاشمی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز، ضمن معرفی حضار به فعالیت های فرهنگی و هنری این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: در حوزه قرآن ۲۰۲ حافظ قرآن داریم، که ۳ نفر حافظ نابینا هستند.

هاشمی با اشاره به فعالیت های  حوزه کتاب افزود: ما چند بار به مرحله نهایی اخذ پایتخت کتاب رسیده و عنوان شهر خلاق کتابخوانی را کسب و مقام اول مد و لباس کشور را کسب کردیم.

 در ادامه محمدرسول رفعتی دبیر دبیرخانه پایتخت کتاب کلیپی از فعالیت حوزه کتاب را به نمایش گذاشت و دانش آموز خردسال آلما ارژنگ به خواندن اشعار حماسی پرداخت.  

روح الله نجفی کارشناس مسئول اداره فرهنگ و ارشاد، احمد و عبدالعزیز خضری، شریف بازرگانی، نازنین حبیبی، فاطمه کمال نژاد، فریبا برازنده، فریده ملتفت، فاطمه گل حقیقت، بلقیس نجم الدینی، میرهاشم ریاحی، احمد هرمی، گلی برازنده، سنا ملاحت و بهرام رفیعی مشکلات و مسائل حوزه فعالیت خویش را مطرح ساختند.

در پایان سید رسول موسوی نژادیان معاون امور فرهنگی و سینمایی، علی ثابت کارشناس مسئول امور هنری و و سینمایی و عبدالصمد سلیمانی مسئول امور شهرستان های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس دیدگاه های اداره کل را  درباره فرهنگ و هنر اعلام کردند.

در این نشست مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفتند که مدیرکل در آینده نزدیک به شهرستان اوز خواهد آمد و دیدگاه اداره کل به سوی شهرستان هاست. این نشست که از ساعت ۱۷ آغاز شده بود در ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز یکشنبه یکم آبان پایان یافت.


2 دیدگاه

  1. سوال از خانم. فروغ. هاشمی

    از خانم فروغ هاشمی سوال داریم که جهت اطلاع همه مردم شهرستان اعلام کنند که آیا فرهنگ و ارشاد. اسلامی اوز. در حد نمایندگی است. ویا. اداره فرهنگ و ارشاد می باشد

  2. ارتقا. اداره فرهنگ وارشاد. اوز

    در سفر مدیرکل. ارشاد. و فرهنگ فارس. باید ارتقای اوز به اداره فرهنگ. وارشاد. را مطرح. وپیگیری. شود درحال حاضر. نمایندگی. فرهنگ. در اوز. دایر. است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد