بیمارستان خیرساز راهپیما اوز در پیچ و خم صدور مجوز

 

مهندس حسین‌زاده: تسریع در روند صدور مجوز خواسته‌ی خیر و مردم حوزه‌ی انتخابیه است

💠به گزارش پسین اوز و به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛ ۱۵ مردادماه ۹۹، مهندس حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با دکتر امیر عباس منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در خصوص پیگیری وضعیت بیمارستان خیرساز راهپیما اوز در محل این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

🔸مهندس حسین‌زاده در این نشست با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه بیمارستان خیر ساز راهپیما اوز اظهار داشت: با توجه به نیاز مردم منطقه و بالاخص نیروهای اداری و کارگری تحت بیمه سازمان تامین اجتماعی که جمعیت ۸۰ هزار نفری را در منطقه تحت پوشش قرار داده، نیاز است که مورد حمایت و نگاه ویژه از سوی مسئولین مربوطه در تسریع روند ساخت پروژه و صدور مجوز صورت گیرد؛ و این خواسته‌ی خیر و مردم حوزه انتخابیه‌است.

🔹وی افزود: عملیات اجرایی این بیمارستان در زمینی به مساحت ۵ هکتار آغاز شده و تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال از سمت خیر هزینه شده و در حال حاضر در مرحله‌ی اجرای تاسیسات و فاضلاب می‌باشد.

🔸معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در این نشست با بیان اهداف این سازمان در خدمت‌رسانی به مردم گفت: سازمان تامین اجتماعی در ۱۵۹ شهر کشور فعال است و حدود ۴۵ میلیون نفر را تحت پوشش خود قرار داده است؛ هدف سازمان تامین اجتماعی این است به عدالت خدمت‌رسانی نزدیک شود؛ و برای رسیدن به این هدف در سه موضوع خدمات سرپایی، خدمات بستری و خدمات تجهیزات پزشکی مورد پیگیری قرار گرفته است که پیش از عید سال ۹۸ مطالعات خدمات سرپایی انجام شده و در نقاط مختلف بررسی شد که چه امکاناتی وجود دارد.

🔹وی افزود: هدف ما در سازمان تامین اجتماعی تعادل خدمات درمانی در سطح کشور است که تا به حال مغفول مانده و از سال گذشته با سطح بندی نقاط مختلف کشور، طرح های مطالعاتی آن بررسی و انجام شده است.

🔸دکتر منوچهری با اشاره به هزینه‌های این سازمان بیان کرد: احداث هر درمانگاه در شرایط فعلی قریب به ۲۰ میلیارد تومان هزینه در بردارد که هزینه جاری آن به سالی حدود ۸ میلیارد تومان می رسد. در واقع هزینه های جاری یک درمانگاه در طول دوسال و نیم برابری می‌کند با احداث یک درمانگاه جدید.

🔹معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در خصوص تکمیل پروژه بیمارستان خیرساز راهپیما اوز اظهار داشت: در جهت رفع مشکلات و موانع موجود بایستی با نظر مستقیم مسئولان وزارت بهداشت و درمان و سپس مدیرکل مربوطه در استان پیگیری و رایزنی صورت گیرد تا نتیجه حاصل شود.

💠دکتر منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در این نشست قول مساعد همکاری لازم و پیگیری در تسریع روند پروژه را داد.


2 دیدگاه

  1. با سپاس از اقای راهپیما بانی بیمارستان

    خدا خیر وبرکت بیشتر به بانی بیمارستان راهپیما بدهد اقای یوسف راهپیما فردی خاکی وبدور از تبلیغات مشغول کار بزرگی است که باید توسط فرمانداری وشورای شهر بیشتر مساعدت وهمکاری ببیند اینشالله خبرنگاران ورسانه های شهرستان اوز بیشتر از بیمارستان جدید اطلاع رسانی کنند

  2. اوزی از دبی

    از پسین اوز انتظار میرود هر از گاهی مطلبی درباره این بیمارستان مطرخ ومردم را درجریان کار قرار دهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد