نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی

به مناسبت دهه فجر با همکاری کمیته امور بانوان بخشداری، شورای اسلامی، معاونت اجتماعی و انجمن شورای محلات وابسته به مجتمع علوم دینی و آموزش و پرورش نمایشگاه توانمندی های بانوان در صنایع دستی و مواد غذایی در تالار دبستان بدری اوز برپا شد. 

 

در مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی قدریه غیاثی مسئول امور بانوان گفت: این  نمایشگاها به مدت۴ روز صبح و عصر پذیرای عموم مردم است و درصدی از حاصل فروش این محصولات صرف امور خیریه خواهد شد. وی از همکاری عارف مولوی جهت در اختیار قرار دادن میز و صندلی های این نمایشگاه تشکر کرد.


1 دیدگاه

  1. تولیدکنندگان محترم لازمه موفقیت در کارشان داشتن برنامه مدون برای بهبود و ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی خودشان میباشد. هرچند محصولات تولیدیشان دارای کیفیت بهتری باشد درمیان مردم اوز و حتی شهرهای اطراف و استان با استقبال بهتری رویرو خواهند شد بخصوص در مورد محصولات پوشاک که امروزها مردم به کیفیت آنها بیشتر توجه میکنند. منطقه اوز و بطور کلی جنوب ایران بعلت داشتن شرایط خاص جوی و گرمای زیاد در بیشتر فصول سال نیاز به داشنت پوشاک مناسب رای هوای گرم میباشد که بهترین آنها پوشاک نخی با کیفیت مرغوب میباشد.لذا تولیدکنندگان باید سعی نمایند در این زمینه ها بیشتر تلاش نمایند و برای سلامتی مردم نیز بسیار مفید خواهد بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد