هجدهمین جلسه کارگروه اطلاع رسانی ارتقاء با حضور شهروندان

در شامگاه دوشنبه ۲۲ مهرماه گروه اطلاح رسانی ارتقاء با دعوت کردن از گروه های مختلف و شهروندان در تالار شیخ سعدی دانشگاه آزاد اسلامی اوز جلسه ای جهت ارائه پیشنهادات حضار ترتیب دادند.

در این جلسه عبدالعزیز خضری، مهران عسکری، احمد خضری، ابراهیم احمدی و امین سعیدی نیز از دیگر اعضای کارگروه اطلاع رسانی ارتقاء ضمن تشکر و قدردانی از حضور همراهان اظهار داشتند: هدف از این گردهمایی تشکر و قدردانی است همچنین ما در طی چندین سال توانسته ایم با اتحاد و همدلی مردم اوز به خواسته دیرینه خود یعنی شهرستان شدن برسیم. پس باید هم اکنون نیز مثل گذشته این اتحاد و همدلی را حفظ کنیم تا بتوانیم جهت ارتقاء بهتر شهرستان اوز کوشا باشیم. همچنین باید تاریخ ۱۰ مهر را روزی تاریخی و ارزشمند در تقویم اجتماعی و فرهنگی مردم اوز ثبت کنیم. بهتر است ستاد بزرگداشت نیز برای این روز تعیین شود تا هماهنگی برنامه ها و تدوین شرح وظایف کمیته ها صورت گیرد.

محمد صدیق پیرزاد از معتمدین نیز تاکید بر این داشتند که اتاق فکر جوان تشکیل داده تا جوانانمان پا به عرصه گذارند و با فکری نو و جدید شهرستانی جوان و آباد داشته باشیم. وی همچنین تاکید بر ارتباط بیشتر با روستاها را داشت.

محمدشریف بازرگانی، محمد وحدانی، ساسان پیرزاد، فرید نامی، هاشم میرزاده، خالد خدیوی، احمد صالحی زاده، مسعود محبی و ابراهیم جام گوهری به صورت حضوری و بعضی حضار نیز به صورت کتبی نظرات و پیشنهادات خود را جهت بهتر برگزار کردن این روز بزرگ ارائه دادند.

در پایان جلسه مقرر شد گروه اطلاع رسانی ارتقاء نظرات و پیشنهادات دوستان را به بخشداری و شورای شهر ارائه دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.  


3 دیدگاه

  1. عبدالله از شيراز

    سپاس از همشهریان باخرد وتبریک به دوستانى که در ارتقاء اوز شرکت داشتند ۸

  2. همشهری دلسوز و آینده نگر

    پبشنهاد میشود کلیه نظرات افراد حاضر در جلسه و نطرات مکتوب افراد در انتهای خبر جهت تقویت و تاکید بیشتر و اولویت بندی نظرات و پیشنهادات منتشر شود تا مورد توجه حوانندگان و مسولان و خیرین و علاقمندان قرار گیرد . از این به بعد سعی شود سایتهای خبری شفاف تر و پر بارتر گردد. دیگر نیازی به محافظه کاری نیست و هرچه مطالب و تطرات و پیشنهادات عیان تر و آشکارتر و سازنده ترباشد و منتشر شود در افزایش سطح آگاهی و ارتقا سطح تقاضاهای مردم تاثیر بسزایی دارد و باعث افزایش تشویق سطح مشارکت جوانان در توسعه و عمران و ابادی اوز ایفا نمایند

  3. همشهری اوزی با انگیزه

    بجای برگزاری مراسم جشن در شیراز دبی و بندر بودجه اینگونه مراسمها برای کارهای واجب تر عمرانی و سازندگی و اشتغال جوانان و صرف رفاه مردم اوز شود و مراسم جشن با کیفیت یک روز در اوز بدون هرگونه مراسمهای زننده کفایت میکند . چون این جشن هرگونه برگزار شود بعد از چند روز فراموش میشود و بودجه های تخصیص داده شده و کمکهای مردمی به هدر میرود و بهتر است این بودجه صرف ساختن میدانی در شرق اوز روبروی دانشگاه آزاد بنام میدان دهم مهرماه شود که یک اثر ماندگار همیشگی خواهد بود و مشکل تزافیکی عبور و مرور روبروی دانشگاه برای رفت و آمد و دور زدن و ایمنی بیشتر مسافرین برطرف مینماید.ع.ص

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد