هیات ریسه شورای اسلامی استان فارس در آخرین روزهای دولت دوازدهم و شورای پنجم دیداری با دکتر رحیمی استاندار فارس داشت


در این جلسه که در سالن جلسات استانداری فارس برگزار شد دکتر رحیمی استاندار فارس ، دکتر کهندل مدیر کل امور شهری ، ریس و اعضای هیات رئیسه شورای استان فارس حضور داشتند .
در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات استاندار ، مدیران و نیروهای استانداری مسائل مختلف شورایی استان فارس مطرح شد .
راستگو عضو هیات رئیسه و نماینده شهرستان اوز نیز مطالبی را بیان کرد . راستگو پس از صحبتهایی کلی در مورد استان به شهرستان اوز پرداخت و گفت : بنده به عنوان نماینده مردم شهرستان در هر فرصتی حتی در برنامه های تلویزیونی از نظام و دولت و مجموعه استانداری و بویژه جناب استاندار بابت ارتقای سیاسی اوز و شهرستانهای ارتقا یافته استان تشکر نموده ام و این کمک و لطف جناب استاندار را فراموش نخواهیم کرد .

راستگو در ادامه گفت مردم اوز به قولهای خود قبل از ارتقا عمل کردند و با تلاش فرماندار ، شورا ، شهرداری و خیرین عملکرد مناسبی در جهت کمک به استقرار ادارات داشتیم و راستگو ادامه داد جای تقدیر دارد که استانداری تا آخرین روزهای کاری خود پیگیر امور است مثل ارتقای کوره به شهر و انتظار است که در موضوع ارتقای فیشور و بیدشهر نیز استاندار محترم فارس در فرصت باقیمانده و یا در هر پستی همچنان به حمایتهای خود ادامه دهند .
در ادامه دکتر رحیمی ضمن تقدیر از فعالیتها و همراهی شورای استان توصیه نمود نیروهایی که توان کمک دارند در هر دولتی برای آبادانی ایران تلاش کنند و در آخر جلسه دکتر رحیمی خطاب به راستگو ریس شورای شهرستان اوز گفت : از اینکه مردم اوز به قول خود در همراهی دولت جهت استقرار ادارات کمک کردند خوشحالیم و جای تشکر دارد .

و در پایان استاندار فارس به پاس زحمات شورای استان فارس لوح تقدیری به هیات ریسه شورای استان تقدیم نمود .


1 دیدگاه

  1. ماهم ار دکتر رحیمی استاندار تشکر می کنیم در جریان شهرستان شدن اوز وی شجاعانه کار کرد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد