پایان عملیات آسفالت باند دوم گراش اوز

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان: مهندس محمد رضا باقری فرد مدیر کل در خصوص باند دوم محور گراش اوز افزود: این محور یکی از پر تردد ترین محور های این اداره کل است که به دلیل قرار گرفتن میان چند شهرستان از تردد بالایی برخوردار است.

وی افزود: طول این پروژه ۱۴ کیلومتر است که بیش از ۱۲۰ هزار متر مکعب خاکریزی و ۵۰ هزار متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته و بیش از ۳۲ دستگاه ابنیه فنی نیز ساخته شده است.

آسفالت جاده

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان ادامه داد: برای احداث این پروژه شهرداری های گراش و اوز نیز در خصوص خاکبرداری ، خاکریزی وزیرسازی باند دوم همکاری داشته اند.

وی ادامه داد: به دلیل تردد بسیار زیاد خودرو ها و جهت بالا بردن ایمنی مسیر دیواره های جدا کننده بتنی در طول مسیر در حال نصب است و همچنین پرسنل این اداره کل در حال نصب تابلو و علائم ایمنی مسیر می باشند و خط کشی مسیر نیر در حال انجام است.


3 دیدگاه

  1. همشهري دلسوز

    خیلی خوش خبر باشید اما هر چی داخل متن گشتم که ببینم جمله آسفالت راه ۱۴ کیلومتری انجام شد و به اتمام رسید را نیافتم همه مطالب متن خبر از میزان حجم خاکبرداری و خاکریزی بود . عرض باند جاده چند متر است؟ .چندمتر مکعب آسفالت ریزی انجام شده آست؟ کی راه می افتد؟. از این ها خبر نبود. فقط تیتر خبر نوشته شده آسفالت تمام شد.شک کردم تیتر با متن مرتبط نباشد ؟ امیدوارم اشتباه در تهیه گزارش باشد.در هر حال به اینگونه موارد در خبر لازم است بیشتر توجه شود که لذت خواندن و دیدن آن بیشتر است . حتی چند تصویر از اسفالت باند دوم و دیوار جداکننده و علایم ایمنی مربوطه هم در گزارش ارائه میشد .

  2. با سلام
    میلیونها پول خرج این راه شده اما امان از زیر ساخت درست ایا این پروژه مهندس یا ناظری نداشت که این طور جاده ای تحویل مردم داده اند اینهمه سطح ناهموار در یک جاده واقعا خطرناکه ایا مسولان جاده را با موج سواری اشتباه گرفته اند؟؟!!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد