تحویل درب بطری ها و مواد بازیافتی

تحویل درب بطری ها و مواد یازیافتی به سایت زباله در شهر اوز

به فراخوان انجمن طبیعت گردی تاگاره و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی گروه بهداشت محیط، انجمن نواندیشان، دفتر نشریه پسین اوز ، باشگاه های کتابخوانی: قرقاول، بادگیران، ­پروانه ها و محیط زیست و تسهیلگران و اعضای انجمن طبیعت گردی تاگاره، در روز دوشنبه ١١/۴/٩٧ دیدار با مسئول سایت بازیافت خانم عشرت سلیم انجام گرفت و درب بطری هایی که انجمن تاگاره در طی دوسال جمع آوری کرده بود و مواد بازیافتی که کودکان و نوجوانان باشگاههای کتابخوانی جمع کرده بودند تحویل داده شد.

سایت بازیافت زباله

عشرت سلیم در این بازدید از همکاری شهرداری و انجمن بهداشت و تاگاره و حضور اعضای کتابخوان تشکر کرد و افزود: ابتدا تصور نمی کردیم که بتوانیم این مسئولیت را با وجود مشغله کاری که در حوزه درمان دارم قبول کنم اما با توکل برخدا شروع کردیم و همراهی مسئولین و مردم و گروهای فعال باعث شد دلگرم شویم ولی انتظاری که داریم حمایت مسئولین و مردم عزیز می باشد.

در ادامه فروغ هاشمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اوز ضمن تشکر از حضار از دانش آموزان خواست که در مدرسه و خانه کاغذهای باطله و مواد بازیافت را جمع کرده و تحویل دهند. مهشید خضری دبیر انجمن تاگاره لوح تقدیر و چند جلد کتاب و یک گل قابل تکثیر را به مسئول سایت بازیافت هدیه کرد.

بازیافت

در پایان سلیم به رسم یادبود گل هایی را که خود کاشته بود تقدیم همراهان نمود.


2 دیدگاه

  1. همشهري دلسوز

    این فایل بعلت نامعلومی با پی دی اف ذخیره نمیشو د. مسول فنی بررسی نماید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد