پلمپ باغ شهری به علت برگزاری مراسم جشن در شرایط کرونایی

فرمانده انتظامی شهرستان اوز از پلمپ باغ شهری و توقیف آلات و ادوات (ارکستر) در شهرستان اوز خبر داد.

سرهنگ محمدیان در این زمینه اظهار داشت: برابر گزارش اعلام شده به پلیس مبنی بر پایی مراسم جشن در یکی از باغ شهری های شهر اوز که مامورین بلافاصله به محل اعزام و ضمن هماهنگی مقام قضایی باغ شهری فوق از جمعیت تخلیه و پلمپ گردید و لوازم موسیقی ارگ نیز توقیف گردید.

سرهنگ محمدیان افزود: از ابتدای طرح محدودیت کرونایی ۳ مکان دیگر (تالار- باغ شهری) پلمپ گردید و تعداد ۲۲ نفر از کسانی که در شرایط کرونایی مراسمات عروسی و تجمعات دورهمی داشتند دستگیر و به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ محمدیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر شبکه بهداشت شهرستان اوز که به عنوان رزمندگان جبهه سلامت و مقابله با ویروس کرونا شبانه روز ایثار می کنند از ابتدای طرح محدودیت های کرونایی به جهت امنیت و سلامت شهروندان عزیز شهرستان اوز مامورین انتظامی با همکاری بسیج و شبکه بهداشت شهرستان تعداد ۳۷۹ مورد بازدید از صنوف، تعداد ۴۹ مورد اخذ تعهد پلمپ واحدهای مختلف و تعداد ۲۲۳۹ بازدید در بخش سلامت و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین تعداد ۲۶۰ قبض جریمه پلاک های غیربومی که طرح محدودیت تردد را رعایت نکرده اقدام شده است و کماکان این اقدامات ادامه دارد.

سرهنگ محمدیان ضمن تقدیر و تشکر از مردم بافرهنگ شهرستان اوز در همراهی و همکاری با عوامل انتظامی و شبکه بهداشت اظهار داشت: فوت جوانان در شهرستان اوز در هفته گذشته قلبا همه ما را متاثر کرده است و از مردم تقاضا داریم از مراسمات جشن و دورهمی مطلقا خودداری نمایند.


2 دیدگاه

  1. دستشان درد نکند خداخیرشان بدهد از شبکه بهداشت هم ممنون هستیم که خیلی زحمت می کشنداین کار باید همچنان ادامه بدهید وباغ شهری ها وسالنها راببندید سپاس از زحمات همه همشهریان عزیزم

  2. حمایت از پلمب

    از پلمب اماکن خطر ساز حمایت میکنیم. با تشکر.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد