پنجاه و سومین شماره پسین اوز منتشر شد

ادامه اولویت های مردم شهرستان اوز در سال ۱۴۰۱، دوره آموزشی مطبوعات و رسانه جنوب فارس به میزبانی اوز، خیرین، برکه سلفی اثر دوره تیموریان را مرمت می کنند، برق ادارات پرمصرف قطع می شود، تشرف ۳ کاروان اهل سنت و تشییع به خانه خدا، تاسیس مرکز توان بخشی در شهرک توحید اوز، بخشدار مرکزی اوز: انتقاد و گلایه های مردم از مسئولان را شجاعانه و منصفانه بنویسید، همایش تجلیل از صنعتگران و کسبه برتر در اوز، بیمارستان گراش به دستگاه پیشرفته سی تی اسکن مجهز شد و…  از تیترهای این شماره پسین اوز می باشد.

مقالات صفحه سلام شامل:  مردم اوز مطالبه گر هستند یا طلبکار نوشته احمد خضری و رویای شیرینی که می توان از تلخ شدنش جلوگیری کرد نوشته حمیرا نامدار می باشد.

دیگر مطالب این شماره: کوه بانوان اوز فاتح آرارات ترکیه، بهاره خضری مقام نخست معلمان هنرمند کشور را کسب کرد، لوح تقدیر جشنواره ادبیات فارس در دستان فروغ هاشمی، بازدید از خیریه عبدالقادر فقیهی در ساخت اداره فرهنگ و ارشاد، بازارچه محلی سه شنبه بازار اوز افتتاح شد، بررسی مشکلات آب شهرستان «اوز» توسط نماینده و مدیرکل آبفای فارس، ۵۰ نانوایی منطقه به دستگاه هوشمند یارانه آرد مجهز شد، جاده مربط به صورت راه اصلی ساخته می شود و

مقالات این شماره: میانجیگری داوری نیست، حل اختلافات است، جنگ هـای قـرون وسـطایی (۲)، کوتاه از اوزی های مقیم هند و توضیح درباره گزارش عمه صفیه، بـرگی از تـاریخ لارستـان، زبان فارسی مرزها را پیمود و به دربار حکومت ها راه یافت.

مصاحبه این ماه: مدیریت برق ناحیه اوز: برق ادارات پرمصرف قطع می شود

مطالب صفحات: اخبار و اجتماعی زینت بخش شماره ۵۳ پسین اوز هستند.

دوستان، همراهان و شهروندان شهرستان اوز می توانند آخرین اخبار را به تفصیل در پسین اوز مطالعه کنند. پسین اوز در مطبوعاتی های لار، گراش، شیراز، بندرعباس و روستاهای توابع اوز و به ویژه از مطبوعاتی عالی زاده و جایگاه سوخت ملکی تهیه فرمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد