۱۰حوزه قضائی زیر مجموعه زندان اوز

رئیس زندان شهرستان اوز گفت: این زندان از ۱۰ حوزه قضائی لار، لامرد، مهر، گراش، اوز، خنج، جویم، بنارویه، بیرم و اشکنان و دو شعبه تعزیرات لار و لامرد زندانی پذیرش می کند.

به گزارش پسین اوز و به نقل از میلاد لارستان، رئیس زندان لارستان واقع در شهرستان اوز سال گذشته ۳۹ زندانی بدهکار با کمک خیرین آزاد شدند.

هادی اهالی رئیس اداره زندان لارستان واقع در شهرستان اوز گفت: زندان اوز از ۱۰ حوزه قضایی لار، لامرد، مهر، خنج، اوز، گراش، جویم، بنارویه، بیرم و اشکنان و دو شعبه تعزیرات شهرستان های لارستان و لامرد زندانی می پذیرد.

اهالی افزود: ۴۳ نفر محکوم مالی و بقیه محکومان جرائم عمد هستند. وی با اشاره به کمک خیرین اظهار داشت: ۳۹ نفر زندانی بدهکار با کمک ۴۱۷ میلیون تومان کمک خیرین از زندان آزاد شدند ولی بدهی محکومان حدود ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بوده است که با وساطت شورای حل اختلاف زندان و واحد مددکاری منجربه اخذ رضایت شاکیان شده است.

هادی اهالی افزود: خیرین علاوه بر کمک به آزادی زندانیان به خانواده آنان نیز کمک و به امور فرهنگی، ورزشی و رفاهی زندان نیز کمک کرده اند.

وی با اشاره به اموز فرهنگی و با تاکید بر امور مذهبی گفت: روخوانی قرآن، کلاس های  احکام و حفظ قرآن در برنامه صبحگاهی زندانیان وجود دارد. همچنین مطالعه کتاب و برنامه ورزشی نیز در زندان اجرا می شود و کتابخانه زندان دارای ۴ هزار جلد کتاب بوده و ۶۰ درصد زندانیان به مطالعه کتاب می پردازند.  


2 دیدگاه

  1. کارمند بومی

    بالاخره دراین متن معلوم نشد این زندان که در حوزه جغرافیایی اوز است. بنام زندان اوز است ویا زندان لارستان

  2. مدیریت محترم سایت

    آقای خضری امسال از اوضاع کنکور در اوز چیزی نمی نویسید علت چیست. لطفا اطلاع رسانی کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد