پیام نوروزى نماینده منتخب لارستان ، گراش ، اوز وخنج

به گزارش پسین اوز مهندس حسین زاده نماینده دوره یازدهم مجلس شوراى اسلامى به مناسبت سال نو پیامى براى اهالى شهرستان هاى لارستان ، خنج ، گراش واوز فرستادند که متن پیام به شرح زیر است:


بهار یکى از باشکوه ترین جلوهاى خداوند متعال در عالم هستی است که می توان با دقت و توجه در زیبایی‌های آن راهی به سوی خداوند یافت و جلوه‌های عظمت پروردگار را به  نظاره نشست.
سال جدید را به همه مردم شریف و نیک اندیش شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز تبریک عرض می‌نمایم و سالروز شهادت باب الحوائج، امام کاظم(ع) را به همگان تسلیت عرض گفته، امیدوارم آغاز سال جدید که توسل  شده است به باب الحوائج، حضرت موسی بن جعفر(ع)، انشالله سالی پر از خیر و برکت و برآورده شدن حاجات همه شما خوبان باشد.
سال گذشته با تمام فراز و نشیب هایش، تلخی و شیرینی هایش گذشت. حوادث تلخی را تجربه کردیم، حوادثی مانند سیل های متعدد، گرفتاری های گوناگون، شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی، سقوط هواپیما، اما در کنار تمامی این تلخی ها شیرینی های خاص خودش و موفقیت های بسیاری نیز در پی داشت. ما باید از این کمبودها و تلخی‌ها عبرت بگیریم و برای حل آنها برنامه ریزی نماییم و برای پیشگیری از آنها طرح ها داشته باشیم و در اموری که موفق بودیم در ارتقاء سطح آن کوشش کنیم.
سالی که گذشت سال موفقیت مردم بود، مردم عزیز ایران به ویژه شهرستان‌های جنوبی استان فارس امتحان بزرگی دادند و در همه صحنه هایی که نیاز به حضور آنان بود حماسه آفریدند و استان فارس را سرافراز کردند. امید دارم مسئولین کشور و استان نیز موفق باشند و بتوانند به مردم عزیز لارستان، خنج، گراش و اوز که حقیقتا مردمان کم نظیری هستند خدمات صادقانه و کارآمد داشته باشند.
امسال که به فرموده مقام معظم رهبری سال «جهش تولید» نامگذاری شده، ارمغان روزها و سالی پر از خوبی ها و خیر و برکت برای منطقه جنوب استان فارس خواهد بود و همه موظف هستیم در راستای تحقق فرموده رهبر معظم انقلاب گام برداریم و در راستای حل مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان و رونق تولید و کسب و کار تلاش کنیم.
امید است با توجه به توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه بر این ویروس غلبه کنیم و جا دارد از زحمات و تلاشهای شبانه روزی پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و کادر درمانی و همه جوانان و مسئولین چهار شهرستان به جهت مدیریت بحران کرونا تشکر و قدردانی کنم.
اینجانب ضمن تبریک آغاز سال ۱۳۹۹ به تمامی مردم با فرهنگ، متدین و تلاشگر شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز؛ امیدوارم سال جدید، سال اتفاقات و رویدادهای بزرگ در همه ابعاد اقتصادی فرهنگی و اجتماعی باشد و بیش از گذشته با همت و کار مداوم مسئولان و مشارکت و همدلی مردم در مسیر رشد و تعالی قرار بگیرد.
مهندس حسین حسین زاده / نماینده منتخب مردم شریف شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی


1 دیدگاه

  1. معلم از اوز

    از نماینده محترم تقاضا داریم که در تمام ۴ شهرستان حوزه انتخابیه دفتر ارتباط مردم ونماینده دایر شود تا مطالبات مردم به درستی مطرح وپیگیری شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد