کارگاه آموزشی فرهنگیان اوز برگزار شد

به گزارش پسین اوز، کارگاه آموزشی سه روزه  اقدام پژوهی با حضور مدیران، معاونان و معلمان مقطع ابتدایی اول تا ششم به منظور آشنایی با روشهای نوین ریاضی، ارزشیابی توصیفی و دروس پژوهشی در مدرسه محمودزاده اوز برگزار گردید.

این کارگاهها توسط مدرسان عالی کشور: بهزاد قباخلو  در درس ریاضی، فرحناز نظری ارزشیابی توصیفی و دروس پژوهشی و عیسی وطن دوست دروس علوم  در کلاس های اول تا ششم جهت افزایش توانمندی‌های همکاران فرهنگی به منظور اصلاح و بهبود عملکرد آموزشی و پرورشی با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر از معلمان، مدیران و معاونان شهر اوز در سه کلاس همراه بود.

در این کلاس ها، توضیحات لازم در مورد رعایت اصول طراحی سئوالات امتحانی توسط معلمان، نحوه آموزش و روشهای تدریس جدید، تدریس عملی درس ها و  آموزش‌های لازم در مورد چگونگی و برخی موضوعات مرتبط با درس ها ارائه و تشریح شد  و به سئوالات همکاران پاسخ داده شد.

رضایی رئیس آموزش و پرورش اوز نیز در این کارگاه در مورد برخی مسائل آموزشی و اقدامات انجام‌گرفته  گفت: خیلی از نیروهایتازه آمده اند و نیروهای حق التدریسی  هستند و با توجه به تغییر کتب دروس و ورود نیروهای تازه کار و کم تجربه ولی پر انرژی این نیاز احساس شده که این کارگاه ها اجرا شود. این  برای سومین سال است که  توسط مدرسین کشوری جهت آموزش آورده می شود و این بار فقط مختص به شهر اوز می باشد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد