کاپ بیست وهشتمین دوره مسابقات فوتسال رمضان اوزدر کلکسیون افتخارات ورزش روستای کهنه جای گرفت

پس از یک ماه رقابت ورزشی ۱۶ تیم شرکت کننده در مسابقات فوتسال جام رمضان اوز تیم فوتسال شهید جعفریان کهنه توانست در دیدار نهایی و در شب پایان این مسابقات با غلبه بر تیم فوتبال گلار قهرمان دوره قبل این بازیها مقام قهرمانی بیست و هشتمین دوره این مسابقات را به دست آورد.


این مسابقات با شرکت ۱۶ تیم گلار، جدال قلات، شهید جعفریان کهنه الف و ب، نفت الف و ب اوز، شاهین فیشور، شاهین اوز، امید الف و ب اوز، جوانان کهنه، شهید احراری بلغان، هود، بیدشهر، هیرم و مهاجرین اوز در ۴ گروه ۴ تیمی از اولین شب از ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی میراحمدی برگزار گردید که تیم های شرکت کننده در مرحله گروهی از این مسابقات با هم به رقابت پرداختند که پس ازغربال اولیه رقابت ها ده تیم توانستند به دور دوم راه یابند و تیم های راه یافته در دو گروه ۵ تیمی به مصاف هم رفتند که در این مرحله ۶ تیم توانستند به دور بعد صعود کنند و تیم ها در دو گروه ۳ تیمی بازیها را دامه دادند که در نهایت ۴ تیم فوتسال گلار، شهید جعفریان کهنه، شاهین اوز و امید الف اوز به مراحل پایانی این بازیها راه یافتند که ۴ تیم حاضر در این مرحله به صورت ضربدری به دیدار هم رفتند و در نهایت تیم گلار با غلبه ۳ بر ۱ برابر امید اوز به فینال این مسابقات راه یافت و تیم شهید جعفریان کهنه نیز توانست شاهین اوز را با نتیجه ۶ بر ۲ از پیش رو بردارد و حریف تیم گلار قهرمان سال قبل این بازیها در دیدار نهایی شود. بازی رده بندی این مسابقات با توافق دو تیم شاهین اوز و امید اوز و موافقت هیات برگزاری مسابقات این بازی انجام نشد و دوتیم مشترکا به مقام سوم این دوره از بازیها رضایت دادند.


اما دو تیم گلار قهرمان دوره قبل و تیم شهید جعفریان کهنه دیدار نهایی را با شور و هیجان وصف ناشدنی در حضور نزدیک به یک هزار تماشاگر مشتاق برگزار کردند که این دو تیم در تلاشی پایاپای در نیمه اول بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم تیم خوب و یکدست شهید جعفریان کهنه با تلاش مضاعف خود وبا حمایت های بیدریغ هوادارانش در ۵ دقیقه آخر بازی طوفان به پا کرد و با سه گل تیم خوب و جنگنده گلار را در میان بهت و حیرت تماشاگرانش مغلوب خود نمود و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را با شایستگی در میان شادی و هیاهو هواداران پرشو خود به چنگ آورد.
در مراسم اختتامیه این بازیها علاوه بر اهدای جام قهرمانی به تیم های اول تا سوم به ترتیب به تیم های برتر سی میلیون ریال، بیست میلیون ریال و به دو تیم شاهین اوز و امید اوز که مشترکا سوم شده بودند هر کدام مبلغ پنج میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد. همچنین از سوی هیئت برگزاری مسابقات قاسم قائدی از تیم گلار به عنوان بهترین بازیکن، یحیی رضائی از تیم فوتسال کهنه به عنوان آقای گل مسابقات با ۱۹ گل زده و یونس محمودی از تیم شهید جعفریان کهنه به عنوان بهترین دروازه بان و تیم فوتسال فیشور به عنوان با اخلاق ترین تیم حاضر در مسابقات معرفی شدند و جوائز خود را دریافت کردند.


شایان ذکر است مسابقات جام رمضان اوز با قدمتی ۲۸ ساله یکی از باسابقه ترین مسابقات فوتسال منطقه و حتی استان فارس است که همه ساله در ماه مبارک رمضان به مدت یکماه با شرکت تیم های طراز اول منطقه برگزارمی شود . مسابقات جام رمضان سال ۱۳۹۷ تحت عنوان یادواره شادروان منصور و نادر هاشم پور دو تن از بازیکنان فوتبال اوز که در سانحه تصادف جان خود را از دست داده اند نامگذاری شده بود که صالح هاشم پور از خانواده بزرگ هاشم پور و از پیشکسوتان فوتبال اوز و بندرعباس حمایت کننده مالی این مسابقات بود.


این مسابقات زیرنظر هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان اوز و با حضور پرشور تماشاگران به مدت یکماه در سالن ورزشی میراحمدی اوز برگزار گردید.

علی تیرزن


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد