کلنگ ساخت مرکز آموزش مهارت های زندگی در اوز به زمین زده شد

کلنگ ساخت مرکز آموزش مهارت های زندگی وابسته به موسسه خیریه و غیرانتفاعی سلمان فارسی اوز در کوی «شهرک فردوس» شهر اوز به زمین زده شد.

به گزارش پسین اوز با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار، روسای شورای شهر و بهزیستی و جمعی از اعضای انجمن خیریه، معتمدان و خانواده خیرین کلنگ ساخت مرکز آموزش فنی و حرفه ای به زمین زده شد.

شهردار در آئین کلنگ زنی گفت: موسسه خیریه و غیرانتفاعی سلمان فارسی اوز برای آموزش فنی مددجویان اهمیت ویژه قائل است و این آموزش فعلاً در منزل نیکوکار شهر حاج غلامرضا بشیری نژاد با شرکت مددجویان تدریس و مربیانی که از شهر اوز فی سبیل الله و بدون دریافت حق الزحمه و عده ای از مربیان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای لارستان صورت می پذیرد.

مسعود کراماتی افزود: پیوسته در حال مکان یابی ثابت و استاندارد برای آموزش بوده ایم که این موضوع با مشارکت نیکوکار شهر اوز انجام شد. کراماتی اظهار داشت: این مرکز در کوی شهرک فردوس در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع در ۲ طبقه با ۴۰۸ مترمربع زیربنا ساخته می شود. رئیس موسسه خیریه و غیرانتفاعی سلمان فارسی (انجمن خیریه) با بیان اینکه زمین مرکز با بهای ۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات انجمن خیریه خریداری شده است گفت: هزینه ساخت مرکز توسط حاج محمود کریما یکی از نیکوکاران شهر اوز به یادمان پدر مرحومش تامین و پرداخت می شود. سینا آقایاری معاون فرماندار، انسیه گلابی بخشدار مرکزی، فریبا برازنده رئیس شورای شهر ، سارا وحدانی سخنگوی شورای شهر، فاطمه اسدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان اوز ضمن قدردانی از عملکرد انجمن خیریه و محمود کریما نیکوکار ساخت این مرکز اظهار داشتند حضور مرکز آموزش فنی و حرفه ای وابسته به انجمن خیریه در این شهرستان نقطه عطفی در توانمند سازی جوانان است.

در پایان کلنگ ساخت مرکز آموزش و فنی حرفه ای (مهارت های زندگی) توسط مسئولان و خانواده نیکوکار به زمین زده شد.


2 دیدگاه

  1. پیشنهاد به خیران بزرگوار ذهمشهری

    اگر این مرکز آموزشی. را به عنوان اداره آموزش فنی حرفه ای شهرستان قرار دهند وان را زیر نظر اداره کل. در استان قرار دهند بسیار عالی میشود ومیتوان از بودجه واعتبارات دولتی هم. استفاده کرد

  2. بهتر است این مرکز تابع مرکز فارس ودولتی شود چون از بودجه دولت وبرنامه ریزی بهتر بهره مند می شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد