یکشنبه های آموزشی برای معلمان ابتدائی

آموزگاران مقطع ابتدائی آموزشگاه های شهرستان اوز هر هفته روزهای یکشنبه در کلاس های دانش افزائی شرکت می کنند.

به گزارش پسین اوز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز گفت: در یک طرح ابتکاری و با همکاری معاونت آموزشی و نوآوری و همکاران آموزشی هر هفته معلمان دوره ابتدائی در کلاس های دانش افزائی ضمن آشنائی بار روش های نوین آموزشی در تدریس وحدت رویه را انتخاب می کنند.

علی اصغر رضائی افزود: در این دوره های آموزشی که می توان آن را کارگاه نامید. تمامی معلمان دوره ابتدائی شهرستان اعم از آموزشگاه های دولتی و غیردولتی در آن شرکت می کنند. رضائی افزود: پایه اول توسط قدریه فتحی، پایه دوم سامیه ملک زاده، پایه سوم کیمیا کمالی، پایه چهارم مصطفی جلیلی، پایه پنجم جاوید احمدی و پایه ششم توسط احمد جلیلی تدریس می شوند.

مدیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هر هفته این کلاس ها در یکی از مدارس برگزار می شود، گفت: در اولین هفته دبستان حق شناس با مدیریت عارفه پیشدست میزبان است. احمد جلیلی یکی از مدرسان این دوره ضمن تمجید از عملکرد مدیریت جدید آموزش و پرورش و فتح اله امینی معاونت آموزشی و سیدمحمد هاشمی راهبر آموزشی گفت: این طرح ابتکاری بسیار مطلوب و در روند آموزشی و بالا بردن کیفیت آن تاثیر دارد.

وی افزود: در هر کلاس افزون بر ۲۰ نفر شرکت کننده و در مجموع ۱۲۰ نفر شرکت دارند و مدرسان از این بابت حق الزحمه ای دریافت نمی کنند. جلیلی در پایان اظهار داشت: در این کلاس ها آموزگاران بیشتر در دروس علوم، ریاضی و فارسی آموزش می بینند اما در مجموع کلیات همه دروس بازبینی و بررسی می شود.


1 دیدگاه

  1. سوال من شاید ربط به کارگاه آموزشی نداشته باشه ولی چون کلا به عملکرد آموزش وپرورش مربوط میشه همین جا عنوان می کنم چرا آموزش وپرورش در پست بندی نیروها اینقدر ضعیف عمل کرده به عنوان مثال نیروی ابتدایی برای تدریس کم داشتن به زور وبه ناخواست از نیروی بازنشسته برای تدریس استفاده شده و به نیروی دانشگاه فرهنگیان
    معاونت مدرسه ای را داده اند که حتی تعداددانش آموزانش به حدنصاب نرسیده اند و معاون شامل نمی شود.ویا در چند مدرسه دبیر ورزش ندارند آن وقت دبیر ورزش رسمی در مدرسه ی غیر انتفاعی پست معاونت پرورشی دارد البته در هر دو مورد گویا همسران این دو نیرو خود از مسئولان آموزش و پرورش هستند و همین نکته در گرفتن پست ها کاملا تاثیر داشته وگرنه تا جایی که ما می دانیم مدرسه ی غیر انتفاعی فقط می تواند یک نیروی رسمی از آموزش وپرورش دراختیار داشته باشد که آنهم داشته .ومعاون هم فقط شامل مدرسه ای می شود که تعداد دانش آموز به حدنصاب رسیده باشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد