کمک مرکز نیکوکاری کارآفرینی خاتم الانبیاء اوز به خانواده های نیازمند

مرکز نیکوکاری کارآفرینی خاتم الانبیاء اوز تعداد دو یخچال فریزر و سه اجاق گاز به پنج خانواده نیازمند اهدا کرد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از طیبه نامی، سه شنبه۱۸ مهر ماه ۱۴۰۲ از طرف مرکز نیکوکاری کارآفرینی خاتم الانبیاء اوز تعداد دو یخچال فریزر و سه اجاق گاز به پنج خانواده نیازمند تحویل داده شد.

مرکز خاتم الانبیاء با هدف رفع نیازمندی ها، ایجاد اشتغال، کمک به ترویج دانایی و درمان بیماری با همراهی خیرین گرانقدر اقدام به رفع نیازهای همنوع می کند.

با همراهی گروه نیکوکاری خانواده های نیازمند را شناسایی و بعد از پایش به نیازمندی ها رسیدگی می گردد. خدا را شاکرم، خیرین بزرگواری که صادقانه همراه هستند و سپاس از اعتمادی که به اینجانب دارند. خداوند حافظ این عزیزان باشد که توانستیم با همراهی و همکاری یک کار گروهی را شکل و دل پنج خانواده را شاد کنیم.

مرکز نیکوکاری خاتم الانبیاء حوزه خدمات دهی اش شهر اوز می باشد و تا کنون سعی شده کالای ایرانی با کیفیت را در اختیار همنوعانمان بگذاریم. چون هدفمان کمک به تولید بیشتر کالای ایرانی است.

در کنار همه خدمات ایجاد اشتغال برای بانوان و جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است. با معرفی افراد واجد شرایط به کمیته امداد جهت وام اشتغال و دادن وام قرض الحسنه از طرف مرکز اقدام می شود.

 

 

   

     

   

   

 

   


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد