کمک ۱۶۰ میلیونی انجمن نواندیشان به آزاد سازی زندانیان

انجمن نواندیشان اوز در راستای نوعدوستی و حمایت از خانواده های زندانیان جرائم غیرعمد با کمک خیرین افزون بر ۱۶۰ میلیون تومان جمع آوری و اهدا کرد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از دبیر انجمن نواندیشان اوز: مردم شهرستان اوز مردمی مهربان و سخاوتمند هستند و با دست های پرمهرشان در حد توانائی در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک می کنند.

ساسان پیرزاد افزود: در این راستا انجمن نواندیشان توانست مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان از خیرین جمع آوری و به ستاد دیه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان اوز در مورخه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۱ اهدا نماید.

گفتنی است که جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد زندان شهرستان اوز در تالار امپراطور برگزار شد.

پیام تشکر اتجمن‌ نواندیشان اوز

باسمه تعالی
*«مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ»*
بدین وسیله انجمن و اندیشان شهرستان اوز اعلام می دارد بر اساس آنچه رسالت خود می پندارد و با همت خیرین گرانقدری که فعل نوع دوستی را به دایره عمل آوردند در مورخه ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ مبلغی در حدود *۱/۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰* ریال معادل ۱۶۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پرداخت نموده است ؛امید است زین پس هیچ کاشانه ای عدم حضور و وجود سایه امن سرپرست را احساس ننماید.
مجددا سپاس و تشکر خود را از همکاری خیرین بزرگوار در این عمل خداپسندانه اعلام می داریم.
.


2 دیدگاه

  1. تقاضا از دادگاه. ونیروی انتظامی. اوز

    در مقابل این همه خدمت انجمن نو اندیشان از مسولین دادگاه. ونیروی انتظامی بخواهند که برای این مردم خیر و نیکوکار. دفتر پلیس. ۱۰+. ودفتر خدمات قضایی. وپزشکی قانونی در اوز مستقر نمایند. باتشکر

  2. سوال یک خیر اوزی

    بالاخره معلوم نشد این زندان به نام لارستان است ویا زندانی که در محدوده جغرافیایی شهرستان مستقل اوز می‌باشد باید به نام زندان اوز معرفی شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد