جشن های انقلاب در مجتمع آفرینش

در ادامه آئین های بزرگداشت دهه فجر در اوز صبح روز شنبه مورخ ۱۴ بهمن ۹۶ مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش با حضور مسئولان و والدین دانش آموزان آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل را جشن گرفت.

در این آئین که در ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه بامداد آغاز شد مدیر مجتمع گزارش مختصری از برنامه های جشن را ارائه نمود و از فرخ دبیری که مدت ۱۲ سال به عنوان مربی پرورشی مدرسه راهنمایی احمدیان اوز به دانش آموزان و مردم اوز خدمت کرده و امروز هم برای اجرای برنامه به مجتمع آفرینش آمده است تشکر کرد.

پس از آن فرخ دبیری اظهار داشت: اوز خانه دوم من است و هیچگاه خاطرات خوب با مردم و دانش آموزان که امروز مادران این شهر هستند و بعضا مانند فروغ هاشمی رئیس فرهنگ و ارشاد است را فراموش نمی کنم.  محمدرضا رضائی رئیس آموزش و پرورش ضمن تبریک و تشکر از حضور پرشور مسئولان ادارات و معتمدین در جشن انقلاب مجتمع آفرینش گفت: انقلاب یعنی دگرگونی و تغییر و تحول و این دگرگونی توسط مردم صورت می گیرد. وی از مجتمع بخاطر برنامه ریزی خوب و  منظم سپاسگزاری کرد. رومیصا زمانی دانش آموز کلاس اول به شاهنامه خوانی پرداخت و فروغ هاشمی رئیس فرهنگ و ارشاد نیز از مرحله پایانی شاهنامه خوانی کودکان در اواخر بهمن ماه خبر داد.

برنامه جشن ابتدا با تلاوت قرآن، گارد پرچم، سوگند به پرچم و سرود جمهوری اسلامی و نمایش زیبای تاریخچه بوجود آمدن پرچم در کشور که بسیار زیبا اجرا و مورد توجه قرار گرفت و مسابقه شعار نویسی دانش آموزان به پایان رسید. در این آئین بخشدار، روسای دانشگاه آزاد اسلامی، برق، آبفا، اوقاف و امور خیریه، شورای شهر، ارشاد، انجمن نواندیشان، دوستداران بهداشت محیط، نماینده شورای استان، رئیس و معاونان آموزش و پرورش و گروهی از اعضای شورای سرپرستی و کارکنان پسین اوز و والدین دانش آموزان حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد