اخذ مجوز جهت ایجاد شهرک هاى جدید مسکونى در شهرستان هاى لارستان ، گراش و اوز

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومى اداره کل راه و شهرسازى لارستان، محمدرضا باقرى فرد مدیرکل راه و شهرسازى لارستان از ایجاد شهرک هاى جدید مسکونى در سه شهرستان لارستان، گراش و اوز خبر داد.

باقرى فرد اظهار داشت: با توجه به وجود ظرفیت هاى قانونى مبنى بر ایجاد شهرک هاى اقمارى به عنوان یکى از ابراز هاى پاسخگویى به تقاضاى مسکن و نیز بخشنامه مقام عالى وزارت در خصوص « شناسایى و اعلام زمین مناسب دولتى براى احداث شهرک هاى مسکونى» ایجاد این شهرک در سه شهرستان لارستان، گراش و اوز در دستور کار اداره کل راه و شهرسازى لارستان قرار گرفت.

اخذ مجوز جهت ایجاد شهرک هاى جدید مسکونى در شهرستان هاى لارستان ، گراش و اوز

وى افزود: هدف از این اقدام رفع مشکل کمبود مسکن در این سه شهر با توجه به عدم امکان دستیابى به زمین مناسب دولتى در داخل محدوده شهرهاى لار، گراش و اوز بود.

مدیرکل راه و شهرسازى لارستان تصریح کرد: على رغم تمایل سرمایه گذاران بخش خصوصى براى ورود به ساخت و ساز و تولید مسکن بستر لازم در این خصوص وجود نداشت و نیز محدودیت براى اراضى ملى داخل محدوده شهر که قابلیت بارگذارى مسکونى داشته باشد، موجب شد این اداره کل براى پاسخ به نیاز هاى مسکن، طى دو سال اخیر با مطالعات و پیگیرى هاى انجام شده مجوز ایجاد شهرک هاى جدید مسکونى را اخذ نماید.

وى در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات لازم جهت معرفى مشاور براى انجام مطالعات امکان سنجى و مکان یابى و طراحى شهرک به زودى انجام خواهد شد.


1 دیدگاه

  1. اوزی ویک پیشنهاد

    درمناطق اطراف واکناف دانشگاه پیام نور و اطراف هنرستان اوز جاهای خوبی برای شهرکهای مسکونی است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد