بیست و یکمین همایش پیاده روی صبحگاهی به میزبانی نمایندگی بیمه ایران در اوز برگزار شد

*بیست و یکمین همایش پیاده روی صبحگاهی به میزبانی نمایندگی بیمه ایران در اوز برگزار شد*
همزمان با هشتادو پنجمین سالگرد تاسیس بیمه ایران نمایندگی بیمه ایران در اوز میزبان بیست ویکمین همایش پیاده روی صبحگاهی بود .
در این گردهمایی ورزشی که با پیاده روی صبحگاهی و اجرای برنامه متنوع و برنامه ریزی شده همراه بود شرکت کنندگان در هوای صبحگاهی و دلچسپ جمعه هفدهم آبانماه ۱۳۹۸ پس از مسافتی پیاده روی و عبور از خیابان های شهر در محل دفتر نمایندگی بیمه ایران واقع در خیابان زمین پیما اجتماع کردند و در برنامه های شادو گوناگون که تدارک دیده شده بود مشارکت نمودند.


در این همایش پیاده روی که با ‘شعار سلامت خود را با ورزش بیمه کنید ‘ همراه بود بیش از ۳۵۰ نفر حضور داشتند . شرکت کنندگان در این برنامه ورزشی پس از تجمع در مقابل سالن ورزشی میراحمدی مسیر بلوار شهید رجایی، فلکه محمدی ، فلکه انقلاب ، بلوار امام ،میدان نبوی( ن والقلم) ، بلوار امیراد و خیابان بنی عباسی را پیاده روی کردند و در میدان تائب اوزی بااجرای سیدیوسف حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان اوز به نرمش و ورزش پرداختند ،سپس مسیر خود را از خیابان ساحلی به خیابان زمین پیما ادامه دادند ودر محل ساختمان نمایندگی بیمه ایران در اوز تجمع نمودند و در برنامه های پرسش و پاسخ شرکت کردند و از اجرای موسیقی زنده و حال و هوای شاد برنامه ها، استفاده نمودند .در این مراسم که اجرای آن بر عهده مهندس صادق قاسمی ، سلمان قائدی و عبدالعزیز افسری بود پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی و پخش آهنگ زیبای بیمه ایران عبدالرزاق افسری مدیرمسئول نمایندگی بیمه ایران در اوز و خانه امن فارس با اشاره به تاریخچه تاسیس بیمه ایران اظهار داشت صنعت بیمه کشور در سال ۱۳۱۴پایه گذاری شد و امروز نام بیمه ایران برای همه آشناست تا جایی که در هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس بیمه ایران گواهی کمیسیون ملی یونسکو با نام قدمت و خدمت به پاس ۸۴ سال سابقه و خدمت صادقانه به بیمه ایران اهدا شده است. مسئول نمایندگی بیمه اوز وخانه امن فارس افزود این نمایندگی از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در منطقه به شکل مطلوب آغاز کرده است وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در مدت ۳۳ سال فعالیت خود توانسته باشیم رضایت خاطر بیمه گذران را فراهم نموده باشیم .در ادامه این برنامه به چند نفر از فعالین گروه دوستداران بهداشت محیط اوز که نهایت همکاری با برگزاری همایش های پیاده روی دارند هدایای به رسم یادبود اهدا گردید همچنین به چند شرکت کننده بزرگسال و خردسال که در برنامه پرسش و پاسخ حضور یافته و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند هدایا و کتاب نوشته فرهاد ابراهیم پور اهدا شد ، سپس هنرمندان گروه دلنوازان به اجرای موسیقی زنده پرداختندکه سخت مورد تحسین حاضرین قرار گرفت .
در این برنامه ورزشی عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد و دبیر ستادنکوداشت مراسم جشن ارتقاشهرستان اوز با دعوت از حاضرین به مراسم هفته وحدت و جشن های شادی بخش نکوداشت ارتقا اوز از کسبه و اصناف اوز و توابع خواست به میمنت این رویداد مهم سردرب اماکن تجاری و فعالیت های شغلی خود را چراغانی و آذین بندی نمایند وی از کار گروه های فعال و انجمن های مردم نهاددر برگزاری مراسم های پیش رو به نیکی یاد کرد و ابراز امیدواری نمود که اداره ورزش و جوانان اوز اولین اداره ای باشد که در شهرستان اوز ارتقا یابد، استاد احمدخضری سردبیر نشریه پسین اوز نیز دهم مهر ۹۸ روز اعلام شهرستان شدن اوز از سوی دولت را در تاریخ اوز روزی ماندگار دانست و خواستار ثبت این روز فراموش نشدنی در ذهن هر شهروند اوزی گردید و افزود که تلاش های بسیاری برای کمک به ارتقا فیشور به بخش در شهرستان اوز با محدوده جغرافیای فعلی این شهر در جریان است. این همایش ورزش صبحگاهی به همت هیات ورزش های همگانی و اداره ورزش وجوانان اوز و با همکاری اعضای فعال گروه دوستداران بهداشت محیط و اورژانس ۱۱۵ اوز و با حضور مهمانان از هیات کوهنوردی لارستان برگزار گردید .
پایان بخش بیست و یکمین همایش پیاده روی صبحگاهی با صرف صبحانه سالم که از طرف نمایندگی بیمه ایران در اوز ( افسری)و پرسنل این نمایندگی تدارک دیده شده بود پایان یافت.


2 دیدگاه

  1. خیلی خیلی خوب بود دست برگزارکنندگان درد نکند بخصوص آقای نامی و آقای افسری

  2. برای ارتقای فیشور به بخش باید حداقل دو دهستان در زیر مجموعه ان باشد واین موضوع باید در راس برنامه ارتقای فیشور قرار گیرد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد