افتتاح ساختمان بازسازی شده حوزه انتظامی

به گزارش پسین اوز، ساختمان بازسازی شده حوزه انتظامی بخش اوز طی آئین ویژه ای با حضور سردار احمدعلی گودرزی فرمانده حوزه انتظامی استان و فرماندهان نظامی و انتظامی، گروهی از مردم و خیراندیشان افتتاح شد.

در این آئین سرهنگ حسین دیندارلو با سپاس از خیران اوز گفت: این واحد انتظامی با هزینه بالغ بر ۱۰۳ میلیون تومان به سرانجام رسیده است. مدیر مدرسه عالی احمدیه اوز نیز طی سخنانی گفت: پروردگار خود را مومن می داند، مومنی که امنیت بخش است.

شیخ صالح انصاری افزود: جهان هستی مظهر ربوبیت خداست. وی با اشاره به اهمیت امنیت گفت: این مقوله آرزوی بشریت بوده و پیامبر ابراهیم(ع)اولین دعا را برای خانه خدا این بوده است که آن را در امان بدار. مدیر مجتمع فرهنگی دینی امام شافعی در پایان گفت: کسی که در مسجد ۲ رکعت نماز را در سایه امنیت بجا می آورد باعث می شود تا اجر آن به نیروی انتظامی هم برسد.

 فرمانده حوزه انتظامی استان فارس در ابتدای سخنانش ضمن ادای احترام به شهدا اظهار داشت: ۵۴ شهید تازه تفحص شد نیروی انتظامی که در تاریخ ۲۱/۴/۶۷ در زبیدات عراق به درجه رفیع شهادت رسیده بود اخیرا به کشور وارد که ۵ نفر متعلق به استان فارس بوده است. سردار احمدعلی گودرزی اضافه کرد: شیخ انصاری درس توحیدی خوبی به ما آموخت و شهر اوز از حیث امنیتی خوب و خیران و مردم، ما را یاری می دهند، و این افتخار نظام است که مردم به ما کمک می کنند. در سال پیش واحد انتظامی اوز نامطلوب بود که امروز با کمک مردم و خیرین شاهد یکی از شاخص ترین و بهترین واحدهای فارس هستیم. و این حوزه در شان مردم خوش فکر است.

سردار گودرزی با بیان این که ۲۳۲ واحد انتظامی رتبه اول در فارس داریم که واحد اوز یکی از آنهاست. وی امنیت را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: شاخص های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سایه امنیت قابل اجرا و ترقی هستند. و روز به روز مردم از ما بیشتر حمایت می کنند بطوری که در ارزیابی که توسط دانشگاه تهران و وزرات کشور انجام شده است در حال حاضر از نظر مقبولیت بین مردم در رده ۴ می باشد. در صورتی که سالهای پیش دررده چهام بوده ایم.

در پایان لوح تقدیر به مرتضی خلوتی و تاج الدین محمدی از فیشور، حاج عبداله سلحشور از محلچه، فرهاد برازنده، منصور فقیهی نژاد، عبدالقادر فقیهی، حاجی مزرعی و ساسان پیرزاد از اوز اهدا شد. و ساختمان افتتاح و مورد بازرسی قرار گرفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد