دکتر حسین زاده! خدا قوت. حرف های پشت تریبون شما در صحنه عمل محقق شد. متشکریم

فایزه رضائی: بدون تردید، مهمترین و ضروری ترین پیش نیاز مجلس، راهیابی نمایندگانی در تراز ملت ایران و دارای مشخصه هایی متناسب با اهداف انقلاب به مجلس بوده است؛ نمایندگانی که قادر باشند با شایستگی بر صندلی‌های پر مسئولیت مجلس تکیه زده و پاسدار حقوق ملت باشند.

واقفیم که متاسفانه ویروس کرونا طی چند ماه گذشته ایران را همچون سایر کشورهای دنیا بشدت درگیر خود کرده است و به گفته مسئولان وزارت بهداشت مشخص نیست تاخت و تاز آن تا چه زمانی ادامه داشته باشد.

مبارزه گسترده با کووید- ۱۹ بدون شک نیازمند همکاری و همیاری آحاد جامعه است. در این زمینه تلاش های قابل تحسین وزارت بهداشت و از خود گذشتگی های کادر خستگی ناپذیر درمان، نقش‌آفرینی مردم و مشارکت خیرین به ویژه در تامین امکانات و اقلام بهداشتی و درمانی تاکنون تحسین برانگیز و قابل ستایش بوده است.

در این میان، مدتی است که شاهد خدمات ارزشمند دکتر حسین زاده نماینده شایسته مردم  لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی نیز هستیم. نماینده‌ای که الحق در این مدت کوتاه نشان داد که  پای حقوق ملت ایستاده و عدالت خواهی و حامی محرومان بودن را در رأس برنامه‌های خود قرار داده است.

پیگیری ایشان برای دریافت اقلام بهداشتی شامل بسته‌های تجهیزاتی و حمایتی همزمان با تخصیص بودجه از محل صندوق توسعه ملی برای مقابله با ویروس کرونا، نیز در امتداد مجموعه ای از تلاش های خالصانه و مسئولانه ایشان بود که نهایتا اینگونه اقلام به دانشکده های علوم پزشکی لارستان و گراش تحویل شد تا در جهت درمان و سلامت مردم مورد استفاده قرار گیرد.

حسین‌زاده نماینده چهار شهرستان جنوبی کشور که تمام دغدغه هایش متمرکز بر حل و فصل مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه است، در این مدت کوتاه در عمل نشان داد که از هیچ‌ یک از مشکلات مناطق حوزه انتخابیه غافل نیستند و  برخلاف دوره پیشین و بدون هرگونه نگاه تبعیض آمیز به تلاش ها و خدمات رسانی خالصانه خود ادامه می دهد.

اقدام اخیر نماینده مجلس در زمینه تخصیص و تحویل اقلام بهداشتی به مراکز درمانی منطقه تنها بخش کوچکی از فعالیت های مسئولانه و متعدد ایشان در مجلس یازدهم بوده است. کارنامه کوتاه مدت اما پربار این نماینده متعهد در مجلسی که یکی از مهم ترین نهادهای حکومتی است؛ اکنون امیدهای فراوانی برای تداوم پیگیری های ایشان و تأمین مطالبات مردم محروم منطقه ایجاد کرده است.

بدیهی است که مردم منطقه و به ویژه مردم شهرستان اوز همواره قدردان تلاش های نمایندگانی از این جنس خواهند بود و هرگز تلاش های مجدانه ایشان را در راستای پاسخگویی به نیاز های مردمی و تحقق بخشیدن به مطالبات منطقه فراموش نخواهند کرد.

اکنون شایسته است که ما مردم منطقه نیز ضمن حفظ همبستگی و قدردانی از تلاش های کلیه مسئولین دلسوز همچون این نماینده فعال، چنین بزرگوارانی را در حل و فصل مشکلات موجود همراهی وحمایت نماییم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد