المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش  

به گزارش پسین اوز، ششمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای روز یکشنبه ۱۷ آذر ماه ۹۸ با حضور مسئولین، معتمدین، مدیر و مربیان آموزشگاه و جمعی از اولیاء و دانش آموزان در مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش برگزار شد.

در این آیین محمدرضا رضائی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای با توجه به اینکه سلامتی و نشاط دانش‌آموزان را مورد هدف دارد رویدادی بسیار مهم است و باید در همه مدرسه‌ها به صورت جدی برگزار شود.

وی یادآور شد: همه فعالیت‌های ورزشی، ورزش صبحگاهی، المپیاد و جشنواره‌های ورزشی که در مدرسه‌ها انجام می‌شود برای دست‌یابی دانش‌آموزان به سواد حرکتی است.

وی هدف از المپیادهای ورزشی مدارس را شناسایی و کشف استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در رشته‌های ورزشی و هدایت آنها در دوره‌های مختلف عنوان کرد.

محمدحسین آتش فراز بخشدار سابق نیز در این آئین گفت: المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای حرکتی جدید و گامی برای ایجاد نشاط و شادابی در مدرسه‌هاست.

وی بیان کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای یک فرصت ارزشمند برای دانش‌آموزان است که در قالب بازی و فعالیت‌های گروهی قوانین زندگی را یاد بگیرند، استعداد دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف شناخته می‌شود و فرصتی برای مشارکت گروهی و یادگیری مهارت‌های اجتماعی است.

در این آیین پس از حمل قرآن توسط حاملان قرآن، پخش سرود جمهوری اسلامی توسط گارد پرچم، حمل مشعل و حرکات نمایشی اسکیت بازان و رژه رشته های ورزشی: هفت سنگ، حلقه، بازی های بومی و محلی، کاراته، اسکیت، قرائت سوگندنامه المپیاد، سرود همگانی دانش آموزان مقاطع متوسطه و ابتدائی و اجرای بازی های بومی و محلی و رشته هایی ورزشی به صورت نمایشی و دوچرخه سواری توسط دانش آموزان با مدیریت مدیر، مربیان پرورشی، ورزش، معاونان و معلمان این آموزشگاه از برنامه شاد و متنوع این مجتمع بود.

در ابتدای ورود مسئولان از راهرو تزئین شده، رومیصا زمانی دانش آموز کلاس سوم خوشامد گفت و دانش آموزان کلاس اول در دو سمت راهرو نیز به استقبال پرداختند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد